عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه های ما برای اوقات فراغت تماماً ورزشی و تربیتی خواهد بود

دکتر طیبی در برنامه زنده رادیویی روزنه مرکزگلستان:

برنامه های ما برای اوقات فراغت تماماً ورزشی و تربیتی خواهد بود

برنامه های ما برای اوقات فراغت تماماً ورزشی و تربیتی خواهد بود

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: ما برای شروع فصل تابستان همه فعالیت های ورزشی ویژه نونهالان ، نوجوانان و جوانان را از طریق هیاتهای ورزشی و توسعه مدارس فوتبال ، بسکتبال ، والیبال ، کاراته و باشگاهها ساماندهی کرده ایم .

دکتر طیبی بهمراه محمود متقی معاون فرهنگی امور جوانان که در برنامه رادیویی روزنه مرکز گلستان حضور یافته بود سیاستهای کلی اداره کل ورزش و جوانان گلستان را در خصوص شروع فصل تعطیلی مدارس و آغاز فعالیتهای ورزشی نونهالان و نوجوانان ، اوقات فراغت ، طرحهای عمرانی ، اماکن مورد نیاز جهت توسعه ورزش استان ، ورزش در سواحل گلستان ، طرح استفاده از سواحل در فصل شنا و نحوه تعامل با دستگاههای دیگر را برشمرد .

طیبی در این برنامه از تعامل خوب هیاتها ورزشی استان و ادارات تابعه در شهرهای استان در جهت اجرای برنامه های مطلوبی برای توسعه مدارس ورزشی در اکثر رشته های ورزشی در فصل تابستان و اداره منظم آنان که پایگاه مهمی برای تربیت قهرمانان ، آموزش ، ارتقاء فرهنگ خانواده ها در پرداختن به ورزش ، استعداد یابی، پشتوانه سازی برای تیم های استانی و ملی است نام برد.

طیبی افزود تعامل اداره کل و هیاتهای ورزشی با شهر داریهای سراسر استان خصوصا سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان موجب رونق و اجرای پروژه های مهم ورزشی با ارگانهای و نهادهایی که وظیفه مشترک پرکردن اوقات فراغت و ارتقاء سلامتی مردم را بعهده دارند شده است .

طیبی ضمن تشکر از ارگانهایی که با ا داره کل ورزش و جوانان جهت سالم سازی طرح دریا و شنا ی هموطنان در شهرهای ساحلی همکاری دارند در خواست نمود که با توجه به شروع فصل گرما و استقبال مردم از برنامه شنا در سواحل بندر ترکمن ، بندرگز و نوکنده با همکاری بیشتر بنحوه مطلوبی در خدمت همه هموطنان در خطه گلستان باشند .

متقی معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان در این برنامه ، سیاستهای این واحد را برای غنی سازی اوقات فراغت ، ساماندهی مطلوب ثمن ها برای جذب جوانان و همکاریهای مشترک با نهاد های دیگر برای اجرایی کردن سیاستهای پرداختن به امور جوانان اعلام نمود .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .