عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره برداری و مهندسی مجدد 4 حلقه چاه آب شرب /رفع مشکل کمبود آب شرب در دستور کار شرکت آبفا گلستان


بهره برداری و مهندسی مجدد 4 حلقه چاه آب شرب /رفع مشکل کمبود آب شرب در دستور کار شرکت آبفا گلستان

بهره برداری و مهندسی مجدد 4 حلقه چاه آب شرب /رفع مشکل کمبود آب شرب در دستور کار شرکت آبفا گلستان 
 
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت : رفع کمبود آب شرب در استان در دستور کار شرکت آبفا است .
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، ایرج حیدریان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در آیین بهره برداری و مهندسی مجدد 4 حلقه چاه در شهرستان کلاله گفت: با توجه به مشکلات کمبود آب شرب در شهرستان کلاله و در جهت رفع تنش آبی ، با تلاش کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان گلستان و همچنین پیگیری های نماینده مردم شریف این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار یک حلقه چاه وارد مدار بهره برداری و 3 حلقه چاه نیز مهندسی مجدد شد .     
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود : این چاه جدید با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال و از محل اعتبارات استانی با دبی 8 لیتر بر ثانیه وارد مدار بهره برداری قرار گرفت .     
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در بخش دیگری بیان داشت : با توجه به مشکلات کمبود آب شرب مدیریت توزیع فشار شبکه آبرسانی و بمنظور بهسازی ، افزایش آبدهی ، بهره برداری مناسب از چاه ها و تامین نیاز آبی مشترکین عملیات مهندسی مجدد 3 حلقه چاه در شهرستان کلاله انجام گردید .      
این مقام مسئول تصریح کرد : با پایان این عملیات دبی چاه های فوق از 28 لیتر در ثانیه به 33 لیتر افزایش یافت و تعداد 43هزار نفر از مردم شریف شهرستان کلاله از آب شرب پایدار بهره مند می گردند.      
گفتنی است هم اکنون با افتتاح یک حلقه چاه آب جدید منابع تامین آب شرب در شهرستان کلاله از طریق 9 حلقه چاه و یک باب چشمه تامین می گردد .

بهره برداری و مهندسی مجدد 4 حلقه چاه آب شرب /رفع مشکل کمبود آب شرب در دستور کار شرکت آبفا گلستان


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .