عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پوشش امدادی به ۲۴۵ حادثه و خدمات در طرح ملی امدادونجات نوروزی ۱۴۰۲ گلستان


پوشش امدادی به ۲۴۵ حادثه و خدمات در طرح ملی امدادونجات نوروزی ۱۴۰۲ گلستان

پوشش امدادی به ۲۴۵ حادثه و خدمات در طرح ملی امدادونجات نوروزی ۱۴۰۲ گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از پوشش امدادی به ۲۴۵ حادثه و خدمات در طول اجرای طرح ملی امدادونجات نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، قاسم غریب آبادی از پایان اجرای طرح ملی امدادونجات نوروزی ۱۴۰۲ در استان خبر داد و اظهار کرد: در مدت اجرای طرح از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین، نیروهای عملیاتی به ۲۴۵ مورد حادثه و خدمات پوشش امدادی دادند، ۱۰۱ مورد حادثه جاده ای و ترافیکی، ۷ مورد کوهستان بیشترین حوادث پوشش داده شده در طول طرح بوده به علاوه اینکه امدادگران ۱۲۴ مورد خدمات حضوری را پوشش دادند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در حوادث نوروز از ۹۶۹ حادثه دیده ۴۷۱ نفر مصدوم شدند نیروهای عملیاتی ۱۲۴ نفر را به صورت سرپایی در محل حادثه مداوا و ۱۰۸ نفر از مصدومان را به مراکز درمانی استان انتقال دادند.
وی خاطر نشان کرد: در طول اجرای طرح ۸۲۹ امدادگر و نجاتگر در قالب ۳۱۱ تیم با بکارگیری ۱۷۰ آمبولانس، خودروی نجات و خودروی کمکدار سبک مشارکت کردند.
وی با اشاره به اینکه پوشش به حوادث جاده ای و ترافیکی رویکرد اصلی هلال احمر از اجرای طرح امدادونجات نوروزی است گفت: هلال احمر شهرستان های مینودشت و گالیکش با ۲۱ حادثه جاده ای و ترافیکی، گرگان ۱۶ مورد، علی آباد کتول ۱۵ مورد، کردکوی ۱۳ مورد و گنبدکاووس با ۱۲ مورد بیشترین موارد حوادث جاده ای و ترافیکی را پوشش داده اند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .