عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اتصال دستگاه های اجرایی به سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در گلستان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان مطرح کرد:

اتصال دستگاه های اجرایی به سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در گلستان


اتصال دستگاه های اجرایی به سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در گلستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛ سید حامد قدس علوی در توضیح سامانه پنجره واحد مدیریت زمین گفت: به عنوان یکی از ۲۳ پروژه اولویت‌دار دولت الکترونیک و با هدف پیشگیری از زمین‌خواری و تسهیل ارائه خدمات حوزه زمین این سامانه راه‌اندازی شده است و شامل دو بخش درگاه ارتباطی متقاضیان خدمات حوزه زمین درخصوص استعلامات زمین و ساختمان و پایش اراضی کشور با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای می‌باشد.
وی ادامه داد: متقاضیان قبل از تغییراتی نظیر تغییر کاربری، تفکیک، تجمیع، واگذاری و ساخت و ساز در اراضی و املاک کشور می‌بایست به درگاه سامانه پنجره واحد مدیریت زمین مراجعه نموده و نسبت به ثبت درخواست استعلام خود در این سامانه و پیگیری آن از طریق همین درگاه الکترونیکی اقدام نمایند.
رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اظهار داشت: استعلامات بین دستگاهی در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین رایگان بوده و هیچ گونه هزینه ای ندارد.
قدس علوی خاطر نشان کرد: در حال حاضر اکثر دستگاه های مهم که در زمینه استعلامات و صدور مجوزهای حوزه زمین نقش دارند، به سامانه پنجره واحد مدیریت زمین متصل هستند و عنوان استعلام و مجوز را از طریق این سامانه ارائه می‌کنند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .