عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شب های ورزشی گلستان در ماه مبارک رمضان


شب های ورزشی گلستان در ماه مبارک رمضان

 

مسابقات جام رمضان عرصه ظهور شور و هیجان ورزشی های استان بود .به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان ؛ رمضانی دیگربا برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سطح استان پایان یافت در این ماه مبارک حال خوب ورزش گلستان را می توان دراستقبال گسترده ورزشی های استان سنجید.
درماه مهمانی خدا که دربعد معنوی روح و روان انسان ها صیقل داده می شود هدف از ورزش ،همچنین تقویت در بعد جسمانی نیز بوده است .
شب های گلستان در ماه مبارک رمضان سرشار از شور و هیجان ورزشی بود . مسابقات متعددی در شهرستان ها ، بخش ها و روستاهای استان در رشته های مینی فوتبال ، فوتسال ، والیبال ، بسکتبال ، کبدی ، تنیس روی میز ،شمشیر بازی ، جودو ، کارته ، بدمینتون و شطرنج در رده های سنی مختلف هم در قسمت آقایان و هم در قسمت بانوان تحت عنوان جام رمضان برگزار شد .
جذابیت مسابقات ورزشی در این ماه ، خیل گسترده ای از علاقمندان به ورزش را به محلات و سالن های ورزشی استان کشاند . این مسابقات حتی پای ورزشی های مطرح غیر بومی را نیز به استان باز کرده بود.
درترکمن صحرای گلستان ، مهد والیبال کشور ، جایی که والیبال با خون و رگ آن ها عجین شده است در حین برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان ، سالن های سرتاسر مملو از جمعیت ، تجلی اوج شور وهیجان تماشاچیان این خطه استان بوده است .
همچنین حضور نمایندگان مردم استان درمجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی و شهرستانی در حین برگزاری مسابقات در مکان های ورزشی را میتوان از نکات برجسته این رویداد قلمداد کرد که علاوه بر رضایتمندی و تشویق ورزشکاران و دست اندر کاران ورزش استان ، نشان از علاقه و توجه مسئولین استان به ورزش دارد و این نوید را می دهد که توجه و حمایت های مسئولین استان شرایط و زمینه های لازم برای ورزش نوجوانان ، جوانان وعلاقمندان به ورزش را فراهم خواهد کرد .
در پایان گفتنی است از نکات مثبت برگزاری مسابقات ورزشی در ماه مبارک رمضان توسط ادارات ورزشی شهرستان ها ،هیئت های ورزشی استان ،شهرستان ها و بخش های استان می توان به شکوفایی و هنرنمایی استعدادهای ورزشی استان اشاره کرد . بعلاوه جوسالم و نظم حاکم براین مسابقات نشان از توانمندی های دست اندرکاران ورزش استان دارد و امیدها را برای برگزاری مسابقات در سطح گسترده تر ملی و بین المللی زنده کرده است .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .