عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بافت جمعیتی کلاله نیازمند مرکز فیزیوتراپی است/ خیرین کلاله ای پایگاه امدادونجات برای مردم خواهند ساخت


بافت جمعیتی کلاله نیازمند مرکز فیزیوتراپی است/ خیرین کلاله ای پایگاه امدادونجات برای مردم خواهند ساخت

بافت جمعیتی کلاله نیازمند مرکز فیزیوتراپی است/ خیرین کلاله ای پایگاه امدادونجات برای مردم خواهند ساخت

فرماندار کلاله در دیدار با رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر، مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه هلال احمر گلستان از هلال احمر خواست چتر حمایتی خود را بر کلاله بزرگتر کند.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، فرماندار کلاله در دیدار با رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: همه ی ما خوب می دانیم داوطلبان سرمایه اصلی هلال احمر هستند و ۵۳۰۰ عضو هلال احمر در کلاله هستند، شهرستان کلاله با بیش از ۱۷۰۰ کیلومتر مربع مساحت و ۱۴۰ هزار نفر جمعیت دارد. ۱۲۳ هزار هکتار از اراضی ملی در این شهرستان وجود دارد.
فرهاد شیبک با اشاره به اینکه شغل اصلی مردم کلاله کشاورزی است افزود: خشکسالی سال های اخیر تاثیر زیادی بر وضعیت اقتصادی مردم گذاشته است‌ به علاوه از ۴۰ هزار جمعیتِ میانسال کلاله حدود ۱۵ هزار نفر سرپرست خانوار هستند و بیش از ۲ هزار افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی معلول هستند که با توجه به کمبود امکانات زیرساختی به ویژه در حوزه درمان مردم با مشکلات عدیده ای روبرو هستند‌.
وی خاطر نشان کرد: زحمات هلال احمر گلستان برکسی پوشیده نیست در طرح نذر آب گلستان از پیشگامان است و مایلیم در شهرستان کلاله هم این طرح با ظرفیت داوطلبی بزرگی که از هلال احمر استان سراغ داریم اجرا شود.
شیبک بیان کرد: به زودی با کمک خیرین شهرستان پایگاه امدادونجات زمین پایگاه تامین و کلنگ آن بر زمین زده خواهد شد. کلاله مسیر زائرین علی بن موسی الرضا(ع) است، قطعا با این احداث پایگاه خدمات هلال احمر به مردم فراگیرتر خواهد شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس5
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .