عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای بیش از 320 کیلومتر شبکه ‌گازرسانی در استان در سال 1401

مدیرعامل شرکت گاز گلستان خبر داد:

اجرای بیش از 320 کیلومتر شبکه ‌گازرسانی در استان در سال 1401

 

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان درگفتگو با بیان خبر فوق ، از اجرای 324 کیلومتر شبکه گازرسانی شهری و روستایی و خطوط اختصاصی صنایع طی سال گذشته دراین استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان ، علی طالبی بیان داشت: هدفگذاری این شرکت در سال  1401  اجرای شبکه به طول 270  کیلومتر بود که خوشبختانه با همت و تلاش صورت گرفته  بیش از 324  کیلومترعملیات اجرایی شبکه گذاری در بخشهای روستایی ، مناطق شهری و  خطوط اختصاصی صنایع   اجرا  شد.

وی افزود: در مجموع تا پایان سال  1401  بالغ بر 10488  کیلومتر در سطح استان  شبکه  اجرا  شده  است  که در این خصوص  6744  کیلومترعملیات اجرایی شبکه گذاری مربوطه به روستاها بوده  و  3744 کیلومتر نیز مربوط به مناطق شهری  می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با اشاره به سال 1401  که توسط رهبر معظم  بعنوان سال  مهار تورم و رشد تولید  مزین شده اذعان داشت: امیداست در سال جدید نیز با تلاش و جدیت مجموعه همکارن گازگلستان ، نسبت به افزایش توسعه گازرسانی در استان اقدام شود تا روستاها و مناطقی که شرایط گازرسانی  را دارند هر چه زودتر از این موهبت الهی برخوردار شوند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .