عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی تامین شده است

معاون حمل و نقل گلستان:

ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی تامین شده است

ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی تامین شده است

 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به نزدیک شدن به فصل برداشت محصولات کشاورزی اظهارداشت که مشکلی برای تامین ناوگان وجابجایی این محصولات در استان وجود نخواهد داشت.

محسن عامریون در نشست هماهنگی و برنامه ریزی حمل و نقل محصولات کشاورزی با شرکت ها، صنوف و انجمن های صنفی باری استان گفت: هم اینک در بخش سبک و سنگین 12 هزار و 965 دستگاه ناوگان داریم و با استان های همجوار هم مکاتباتی داشته تا در صورت کمبود از ظرفیت ناوگان استان های دیگر استفاده شود.

به گفته وی، برآورد برداشت محصولات کشاورزی اعم از گندم، جو، کلزا، سیب زمینی و چغندرقند و ... امسال در استان بر اساس برآورد سازمان‌های متولی حدود یک میلیون تن است که در صورت تخلیه سریع کامیونها در انبارها مشکلی در حمل و نقل محصولات و انتقال از مزارع به انبارها و ... پیش نخواهد آمد.

وی، اتفاق خوب امسال استان را برنده شدن شرکت استانی ابتکار بار گلستان در مناقصه حمل محصولات غله استان دانست و ادامه داد: دغدغه همیشگی استان حمل بار توسط شرکت های بومی و حفظ ارزش افزوده حمل و نقل محصولات کشاورزی در استان بوده که بعد از سال ها این مهم با پیگیری همه جانبه بخش خصوصی و دولتی استان محقق گردید.

عامریون به شرکت های حمل و نقل استان توصیه کردکه انسجام خود را در چارچوب قوانین و مقررات و محوریت تشکل‌های حمل و نقل در جهت منافع استان در حمل بهتر محصولات کشاورزی حفظ کنند، تا عملکرد بهتر و بهینه ای داشته باشیم.

معاون حمل و نقل گلستان همچنین خواستار رصد روزانه انبارها و ارسال گزارش آن به اداره کل از سوی ادارات شهرستانی و شرکت ها و صنوف و انجمن ها شد و گفت مادامی که کمباین ها مجوز نگیرند، بارگیری و از استان خارج نشوند.

در پایان، جلسه پرسش و پاسخی با صنوف و شرکت ها و انجمن های بخش حمل و نقل کالا برگزار شد.

 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .