عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ناصر شهری رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین گلستان شد


ناصر شهری رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین گلستان شد

با حضور اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران ، مجمع انتخابات هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان گلستان برگزار شد . 

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان ؛ یکشنبه بیست و چهارم اردیبهشت 1402 مجمع انتخابات هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان گلستان به ریاست دکتر شروین اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران و با حضور مهندس برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان و سایر اعضای مجمع در سالن اجتماعات معاونت جوانان اداره کل برگزار شد .
سید جمال حسینی رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان گلستان در چهار سال گذشته و ناصر شهری کاندیدای تصدی ریاست این هیئت بودند که همان ابتدای کار سید جمال حسینی از ادامه این رقابت انتخاباتی انصراف داد .
سپس ناصر شهری به عنوان تنها کاندیدا ، به مدت ۱۰ دقیقه برنامه هایش ها را ارئه داد .
در نهایت پس از رأی گیری ناصر شهری با اخذ 14 رأی از 18 رأی مأخوذه برای مدت چهار سال هدایت هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان را برعهده گرفت . همچنین خدیجه رضایی ، مرضیه بابایی ،سید جمال حسینی دنگلانی ، محمد قاسم پور و محمد جهانی نژاد به عنوان اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند .
سپس مهندس برزمینی به حاضرین در جلسه خیر مقدم و به ناصر شهری تبریک گفت و تأکید کرد رئیس جدید از ظرفیت ها و توانائی های رئیس و کادر قیلی هیئت نهایت استفاده را ببرند .
در ادامه شروین اسبقیان ضمن تبریک به ناصر شهری گفت امیدوارم رئیس جدید بتواند ادامه دهنده فغالیت های رئیس گذشته باشد، حضور حاضرین در جلسه را چه به عنوان مهمان ویژه ، چه به عنوان اعضای مجمع نشانه اهمیت به ورزش جانبازان و معلولین قلمداد کرد .
رئیس فدراسیون به مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد که برای جانبازان و معلولین ، فرصت ارزشمندی محسوب می شود و بنا به ابلاغ ریاست محترم جمهور لازم الاجرا می باشد. وی افزود: حدود 17 دستگاه اجرایی از جمله سازمان بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران براساس مصوبات این شورا ، در قبال جانبازان و معلولین وظایفی دارند که باید انجام دهند از قبیل ایاب و ذهاب آن ها ، تخصیص سانس های رایگان برای ورزش کردن جانبازان و معلولین عزیز.
دکتر اسبقیان ادامه داد : گلستان یکی از استان هایی است که ورزشکاران پرافتخاری داشته است.
وی تأکید کرد: در طرح استعداد یابی در استان های کشور ، جانبازان عزیز مدافع حرم ، مدافع امنیت و مدافعین سرافراز مرزها شناسایی شود تا ورزشکارا جانباز و معلول به بدنه ورزش استان ها تزریق شده و نهایتاً بتوانیم تیم ملی قوی داشته باشیم و در اجرای این طرح ، اعضای هیئت رئیسه متشکل از مدیران کل استان ها به عنوان رئیس ، هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین به عنوان دبیر و فرمانده ارشد سپاه استان و بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان عضو می‌باشند.
ایشان به ورزشکاران جانباز و معلول استان گلستان همچون زهرا دانایی طوس در بانوان و جلیل ایمری ، عبدالجلیل قرنجیک و احمد ایری در آقایان اشاره کرد و آنان را افتخارآفرینان استان و کشور برشمرد .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس5
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .