عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شرکت در اجرای رایگان طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها

دعوت دوباره گاز استان گلستان از مشترکین؛

شرکت در اجرای رایگان طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها


 

شرکت گاز استان گلستان در راستای سیاست های کلان وزارت نفت مبنی بر بهینه سازی مصرف گاز طبیعی و کاهش هزینه مشترکین، بار دیگر از مشترکین واحدهای مسکونی، تجاری و اداری دعوت کرد تا در اجرای رایگان طرح اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها شرکت نمایند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز گلستان، علی طالبی مدیرعامل گاز استان در این خصوص گفت: عملیات بهینه سازی موتورخانه در سال 1401 برای تعداد239 مشترک گاز یا معادل 574 واحد موتورخانه با اعتباربالای 20میلیارد ریال توسط شرکت گاز استان گلستان انجام پذیرفت که با پایش صورت گرفته میانگین کاهش مصرف 15 درصدی برای آنها ثبت گردید همچنین 59 مشترک از دستگاه های دولتی استان در این طرح شرکت نمودند که گاز مصرفی این واحد ها 23 درصد کاهش یافته است.

وی در ادامه تصریح نمود: آن دسته از مشترکین واحدهای مسکونی، اداری و تجاری که دارای سیستم موتورخانه مرکزی گرمایشی هستند می توانند با مراجعه به سامانه ملی اصلاح وبهینه سازی موتورخانه ها به آدرس WWW.GOC.NIGC.IRدر طرح مذکور ثبت نام نمایند.

طالبی ادامه با اشاره به اینکه با تکمیل طرح بهینه سازی موتورخانه ها که با اقدام سرویس و تنظیم مشعل و عایقکاری تاسیسات همراه است به مرور شاهد آثار ریشه ای اشتغال زائی،حفظ محیط زیست،کاهش بهای مشترکین و صرفه جوئی بیشتر خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان خاطر نشان کرد: مصارف گاز و برق 26 ساختمان اداری استان در سال 1401، به میزان 5 و11درصد کاهش یافته است.که این امر، باعث بهبود یک پله ای برچسب انرژی ساختمان های اداری شده است.

 


 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .