عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با سرکنسول جمهوری قزاقستان دیدار و گفتگو کرد.

در راستای ارتقاء همکاری‌های مشترک بین‌المللی در زمینه‌های علمی و تحقیقاتی؛

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با سرکنسول جمهوری قزاقستان دیدار و گفتگو کرد.

 

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با سرکنسول جمهوری قزاقستان دیدار و گفتگو کرد.

  شتایی، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به همراه  خرمالی، مدیر دفتر همکاری‌های علمی و روابط بین‌الملل دانشگاه، با هدف ارتقاء همکاری‌های مشترک بین‌المللی در زمینه‌های علمی و تحقیقاتی و گسترش روابط دانشگاهی، با حضور در کنسولگری جمهوری قزاقستان، با  یربول آخمدوف، سرکنسول جمهوری قزاقستان در گرگان دیدار و گفتگو کردند.

 

 شتایی در این دیدار حضور کنسولگری جمهوری قزاقستان در شهر گرگان را فرصتی برای همکاری‌های مشترک دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با دانشگاه‌های جمهوری قزاقستان در مباحث علمی، تحقیقاتی و پژوهشی بیان کرد و افزود: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با ۶۷ سال قدمت، دارای ظرفیت‌ها علمی و امکانات آموزشی، آزمایشگاهی و رفاهی مناسبی است و علاقمند هستیم تا با انعقاد تفاهم‌نامه‌های مشترک با دانشگاه‌های کشور قزاقستان سطح روابط دانشگاهی را ارتقاء دهیم.

 وی با اشاره به ماهیت تخصصی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، بر آمادگی این دانشگاه برای تبادل دانشجویان و اساتید با هدف استفاده و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه‌ها و انجام پروژه‌های علمی و تحقیقاتی در زمینه‌های کشاورزی و منابع طبیعی تأکید کرد.

 سپس دکتر یربول آخمدوف، سرکنسول جمهوری قزاقستان در گرگان ضمن استقبال از حضور دکتر شتایی در کنسولگری جمهوری قزاقستان به بیان ظرفیت‌های کشور قزاقستان در حوزه منابع طبیعی و کشاورزی و دانشگاه‌های فعال در این زمینه پرداخت. 

 در پایان این نشست،  آخمدوف به تلاش کنسولگری جمهوری قزاقستان برای معرفی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به دانشگاه‌های کشاورزی قزاقستان جهت برقراری همکاری‌های علمی و تحقیقاتی تأکید کرد.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .