عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل دبیرخانه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

تشکیل دبیرخانه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از تشکیل دبیرخانه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گلستان با هدف مقابله قاطع و سریع با تخلفات و پیشگیری از تکرار تخلفات صنف بنگاه‌های مشاور املاک و همچنین تسریع در اجرای ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات های مستقیم ( مالیات بر خانه‌های خالی) خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان، مهندس مهدی ملک اظهار کرد: اولین جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گلستان به ریاست دکتر زنگانه استاندار و با 14 عضو برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مباحثی چون ثبت قراردادها در سامانه معاملات املاک و مستغلات، تشکیل گشت مشترک سامان‌دهی بنگاه ها و مشاورین املاک و ایجاد شعب ویژه رسیدگی به تخلفات توسط سازمان تعزیرات حکومتی مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: همچنین مقرر شد ذیل این کارگروه کمیته های تخصصی اعم از کمیته حقوقی و کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی برای پیشبرد بهتر اهداف کارگروه تشکیل شود.

مهندس ملک در انتها یادآور شد: گفتنی است شهروندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از مصوبات و اقدامات کارگروه به ساختمان شماره یک اداره کل راه و شهرسازی گلستان، واقع در ابتدای خیابان شهید بهشتی مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است شهروندان گلستانی می توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را در خصوص اقدامات کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گلستان به شماره 7948-590-0938 پیامک کنند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .