عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امضای تفاهم‌نامه مشترک بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش گلستان


امضای تفاهم‌نامه مشترک بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش گلستان

 
 
در راستای توسعه همکاریهای مشترک، تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل آموزش و پرورش وکمیته امداد امام خمینی (ره) استان منعقد شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، این تفاهم نامه با موضوع ارائه خدمات فرهنگی، حمایتی و تحصیلی دانش‌آموزان مورد حمایت با رویکرد کاهش نابرابری‌های اجتماعی محرومیت‌زدایی و بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی‌های موجود و گسترش همکاری‌های مؤثر، بین سیدرضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش و عیسی بابائی مدیرکل کمیته امام خمینی(ره) استان به امضا رسید.

اهداف این تفاهم‌نامه شامل «توسعه و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در مدارس و مراکز آموزشی»، «ارتقای کیفیت‌ فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس مجری طرح‌های مشترک»، «شناسایی و حمایت از دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند به تحصیل» و «توسعه و تعمیق عدالت آموزشی» است.

مدیر کل آموزش و پرورش با اشاره به تعامل مناسب بین کمیته امداد و آموزش و پرورش استان با هدف خدمت رسانی به دانش آموزان نیازمند گفت: فراهم‌سازی زمینه تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد یکی از اهداف اصلی این طرح می باشد.

وی افزود: حمایت کمیته امداد از افراد بازمانده از تحصیل و همچنین تقویت دروس دانش‌آموزان، کاهش موانع به منظور کمک به ادامه تحصیل و جلوگیری از ترک تحصیل آنان و شکوفا سازی استعداد تحصیلی دانش آموزان از اهداف مهم این همکاریهای مشترک می باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آپ
  • بازدید : 354
  • کد خبر : 99859