عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیش از 10هزار تماس تلفنی در سامانه 122 شرکت آبفا استان گلستان ثبت و رسیدگی شد

از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون :

بیش از 10هزار تماس تلفنی در سامانه 122 شرکت آبفا استان گلستان ثبت و رسیدگی شد

 

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از ثبت و رسیدگی بیش از 10هزار تماس تلفنی ثبت شده اتفاقات از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون خبر داد  .
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، " ابوالفضل رحیمی " در گفتگو با پایگاه خبری شرکت افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ، بیش از ۱۰۷۰۰ تماس تلفنی ثبت شده اتفاقات در سامانه 122 انجام شده است که از این مقدار ۶۹۸۸ مورد در حوزه شهری و ۱۱۱۰ مورد در روستاها و بیش از ۲۶۰۰ مورد در سایر حوزه های دیگر چون فاضلاب ثبت و رسیدگی شده است.                                          
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد: شهروندان شهرستان گرگان با 60 درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته اند و تعداد ۴۰۲۲ مورد حادثه در شهر و روستاهای گرگان و ۸۸۰ حادثه در شهر و روستاهای گنبد ثبت و رسیدگی شده است که 70 درصد تماس ها به این دو شهرستان اختصاص داشته است .             
رحیمی در ادامه به تبیین نوع گزارش های دریافتی از مشترکین پرداخت و گفت: شکستگی لوله های اصلی و انشعابات ، نشتی قبل از کنتور و تعویض کنتور فرسوده و خراب و نشتی یا خرابی شیرفلکه کنتور بیشترین موارد گزارش شده توسط مشترکین تحت پوشش آبفا گلستان در این مدت بوده است.      
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان اظهار داشت : مشترکین محترم استان هرگونه نقص در ارائه خدمات ، خرابی شبکه و انشعابات آب و فاضلاب و نظرات و پیشنهادات خود از طریق سامانه شبانه روزی  122 به این شرکت اطلاع دهند .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .