عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تودیع و معارفه رییس اداره ثبت احوال شهرستان کلاله


تودیع و معارفه رییس اداره ثبت احوال شهرستان کلاله

 

 

در مراسمی که در فرمانداری و ثبت احوال شهرستان کلاله انجام شد ، مهدی حشمت به عنوان رییس اداره ثبت احوال شهرستان کلاله معرفی از خدمات و زحمات مهدی سنجه ونلی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ثبت احوال استان گلستان روز یک شنبه بیست و دوم مرداد 1402 با حضور مدیر کل و رییس اداره حراست ثبت احوال استان ، فرماندار و معاونین فرمانداری شهرستان کلاله ، رییس اداره ثبت احوال شهرستان کلاله معرفی شد.

حمیدرضا مطیع مدیرکل ثبت احوال استان گلستان ، ثبت احوال را یکی از دستگاه های پرمخاطب دانست ، و تصریح نمود: ارائه خدمات در دستگاه های اجرایی بدون حضور ثبت احوال غیر ممکن است.

مطیع در ادامه اشاره به تنوع اقدامات و خدمات ثبت احوال اشاره و آن را برشمرد و توضیحاتی را ارائه کرد.

مدیرکل ثبت احوال استان گلستان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع ثبت تغییر نشانی پرداخت و گفت: افراد مکلفند ظرف مدت 20 روز از تغییر نشانی خود باید آن را ثبت نمایند.

دبیر شورای هماهنگی ثبت احوال استان گلستان در ادامه مهدی حشمت را به عنوان رییس اداره ثبت احوال شهرستان کلاله معرفی و از خدمات و زحمات مهدی سنجه ونلی تشکر و قدردانی کرد.

شیبک فرماندار شهرستان کلاله گفت: ثبت احوال از دستگاه های مهم کشور و آمار و اطلاعاتی که ارائه می کند برای برنامه ریزان و تصمیم گیران کشور بسیار مهم است. 

شیبک ضمن تشکر و قدردانی از خدمات و زحمات مهدی سنجه ونلی ، برای مهدی حشمت به عنوان رییس اداره ثبت احوال شهرستان کلاله آرزوی سلامتی و موفقیت را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

گفتنی است مهدی حشمت پیش از این به عنوان معاون اداره ثبت احوال شهرستان رامیان ، مسئول نمایندگی ثبت احوال بخش فندرسک و مسئول نمایندگی ثبت احوال بخش اینجه برون را در کارنامه کاری خود دارد.

 

 

تودیع و معارفه رییس اداره ثبت احوال شهرستان کلاله

تودیع و معارفه رییس اداره ثبت احوال شهرستان کلاله

 تودیع و معارفه رییس اداره ثبت احوال شهرستان کلاله

 تودیع و معارفه رییس اداره ثبت احوال شهرستان کلاله


 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ثبت احوال استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .