عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه استانی مولد سازی دارایی های دولت برگزار شد


جلسه کارگروه استانی مولد سازی دارایی های دولت برگزار شد

جلسه کارگروه استانی مولد سازی دارایی های دولت برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی گلستان، عصر یکشنبه بیست و دوم مرداد با حضور استاندار گلستان جلسه کارگروه استانی مولد سازی دارایی های دولت در سالن جلسات اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد.

دکتر زنگانه در این جلسه گفت: دستگاه ها باید املاک فاقد سند خود را دسته بندی نموده و جهت سند دار کردن انها از املاک و اموالی شروع نمایند که بیشترین ارزش را دار بوده و باید مشکل سند دار شدن 20 درصد از این املاک را ظرف یک ماه بر طرف نمایند .

استاندار گلستان افزود: دستگاه ها مکلف هستند کلیه املاکی که فاقد سند می باشند ولی قابلیت تعیین و تکلیف دارند را با استفاده از قانون تعیین و تکلیف ظرف مدت 2 ماه نهایی نموده و اسناد آنها را دریافت کنند.

در ادامه این جلسه صلبی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی نیز گزارش کاملی از روند مولد سازی دارایی های دولت در استان گلستان را ارائه نموده و مشکلات موجود در این راه را بیان کرد.

صلبی گفت: در استان گلستان د رحال حاضر 120 ملک به سازمان خصوصی سازی معرفی شده که از این تعداد 101 ملک آن در سامانه مولد سازی دارایی های دولت بارگزاری شده که از این میزان 64 ملک آن در مرحله ارزش افزایی و 25 ملک در مرحله اخذ مجوز و 19 ملک نیز هنوز منتشر نشده و 12 مورد هم در مرحله قیمت گذاری می باشد که با توجه به آمار ارائه شده در حال حاضر استان گلستان در کشور جایگاه چهارم را در اختیار دارد.

وی افزود: در این راه با چالش هایی مواجه هستیم از جمله اینکه دستگاه هایی که بیشترین درصد و آمار فراوانی در حوزه املاک متعلق به آنهاست اما فاقد سند ملکی هستند و از آنجاییکه از الزامات این آیین نامه دارا بودن سند می باشد، امروز هم با حضور استاندار محترم گلستان و مدیران دستگاه هایی که با این چالش مواجه هستند نشستی برگزار نمودیم تا جهت رفع این موانع و سند دار شدن املاک آنها راهکاری ارائه گردد.

لازم به ذکر می باشد که ادارت کل ورزش و جوانان، دانشگاه علوم پزشکی، آموزش وپرورش و جهاد کشاورزی دارای بیشترین املاک بدون سند هستند که در جلسه امروز، تعیین تکلیف و برای آنها تصمیم گیری شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اقتصاد و دارایی
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .