عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » میر کل ثبت احوال با مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان دیدار کرد


میر کل ثبت احوال با مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان دیدار کرد

مدیرکل ثبت احوال استان گلستان به قانوان الزام ثبت تغییر نشانی اشاره کرد و گفت : اقامتگاه قانونی اشخاص همان نشانی مندرج در پایگاه سازمان ثبت احوال بوده و دستگاه های خدمات دهنده به هیچ عنوان حق دریافت نشانی افراد را به غیر از سرویس الکترونیکی ثبت احوال ندارند.
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ثبت احوال استان گلستان ، روز شنبه چهارم شهریور 1402، به مناسبت هفته دولت مدیر کل ثبت احوال با مدیر کل آموزش و پرورش دیدار و گفتگو کرد.

حمیدرضا مطیع مدیرکل ثبت حوال استان گلستان در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت ، شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

مدیرکل ثبت احوال استان گلستان  به قانوان الزام ثبت تغییر نشانی اشاره کرد و گفت : اقامتگاه قانونی اشخاص همان نشانی مندرج در پایگاه سازمان ثبت احوال بوده و دستگاه های خدمات دهنده به هیچ عنوان حق دریافت نشانی افراد را به غیر از سرویس الکترونیکی ثبت احوال ندارند.

سیدرضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش ضمن تشکر و قدردانی از حسن عنایت مدیرکل ثبت احوال و تبریک هفته دولت و روز کارمند اظهار داشت : برای اجرای قانون آمادگی هر گونه همکاری را داریم.


 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ثبت احوال استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .