عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان از پروژه های غرب استان


بازدید نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان از پروژه های غرب استان

 مهندس برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان به همراه مهندس ایری نماینده مردم شریف غرب استان در مجلس شورای اسلامی ازپروژه های شاخص غرب استان دیدن کرد .



به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان ؛ روز پنج شنبه شانزدهم شهریور 1402 ، مهندس برزمینی به همراه ایری نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی ابتدا با حضور در بندرترکمن از مراحل پایانی تکمیل استادیوم تختی بندرترکمن بازدید کردند .
گفتنی است سالن تختی بندرترکمن از پروزه های مربوط به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور می باشد که در سال 1390 شروع و بعد از 12 سال تا پایان سالجاری افتتاح و در اختیار مردم ورزش دوست بندرترکمن قرار خواهد گرفت .

چمن مصنوعی فوتبال استادیوم قاندومی شهرستان ترکمن نیز تا پایان سال 1402 افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید .
مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان در ادامه نیز از روند ساخت چمن مصنوعی گمیشان بازدید کرد . پروژه فوق در سال 1401 کلنگ زنی و در سال 1403 به بهره برداری خواهد رسید .
گفتنی است در این بازدید فرمانداران شهرستان های بندر ترکمن و گمیشان ، مهندس مسعودی رئیس اداره فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان و رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها نیز حضور داشتند .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .