عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تمامی صدور مجوزها باید از طریق درگاه ملی مجوزها صورت گیرد

صلبی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گلستان:

تمامی صدور مجوزها باید از طریق درگاه ملی مجوزها صورت گیرد

تمامی صدور مجوزها باید از طریق درگاه ملی مجوزها صورت گیرد

 

 

 

روح اله صلبی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گلستان در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گلستان بار دیگر تاکید کرد هیچ مجوزی برای کسب و کار به صورت حضوری صادر نخواهد شد و تمامی مجوزها از طریق درگاه ملی صادر می گردد .

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی گلستان، روح اله صلبی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گلستان گفت: مستند به اصلاح ماده 7 اصل 44 قانون اساسی در قانون بهبود فضای کسب و کار اصلاحیه ای صادر شده مبنی بر اینکه تمامی فرآیند های صدور مجوزها از طریق درگاه ملی مجوزها باید صورت گیرد.

وی ادامه داد: در استان گلستان 30193 ثبت نامی در، درگاه ملی مجوزها داشته ایم که از این میزان 15012 مجوز صادر و تعداد 9778 مجوز هم به دلیل تکمیل نبودن مدارک و عدم پیگیری متقاضیان رد شده است.

صلبی در ادامه اظهار داشت: برابر ماده 4 و ماده 7 قانون بهبود محیط کسب و کار در راستای آن و با کمک و همراهی دادگستری استان گلستان شعبه ویژه ای تحت عنوان رسیدگی به جرائم و تخلفات که شعبه یک بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب است راه اندازی شده است.

وی گفت: چنانچه تمامی کسانی که به دنبال کسب و کار و فرآیند آن در حوزه صدور مجوزها هستند باید بدانند که همه آنها از طریق سامانه صدور مجوزها صورت خواهد گرفت و هر نوع فراخوان حضوری یا صادر نکردن مجوز به بهانه اشباع یا درخواست مدارکی علاوه بر آنچه در سامانه بارگزاری شده یا وضع محدودیت اعم از اینکه ظرفیت پر شده باشد، به نوعی تخلف و جرم محسوب می گردد.

مدیرکل اموراقتصادی و دارایی گفت: مراحل ثبت شکوائیه به این صورت است که متقاضیان وقتی وارد سامانه می شوند بعد از آنکه پاسخ لازم را دریافت نکردند در همان سامانه ثبت شکایت را زده و کد رهگیری برای آنها صادر می گردد و بعد از ثبت شکایت در حوزه وزارتخانه متبوع به آن رسیدگی و چنانچه دستگاه مورد نظر مجرم محسوب گردد علاوه بر اینکه مجور متقاضی صادر می شود، دستگاه خاطی هم به شعبه بازپرسی معرفی می گردد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اقتصاد و دارایی
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .