عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همه ما مدیون خون شهدا و فداکاریهای رزمندگان ، جانبازان و ایثارگران هستیم


همه ما مدیون خون شهدا و فداکاریهای رزمندگان ، جانبازان و ایثارگران هستیم

 

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ ، محمد رضا حبیبی سرپرست اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ در دیدار با همسر و فرزند شهید آزاده سرافراز ولی الله ریاحی ،ضمن گرامیداشت یاد وخاطرهمه ی  شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای گرانقدر کشور عزیزمان ایران اسلامی گفت : همه ما مدیون خون شهدا و فداکاریهای رزمندگان ، جانبازان و ایثارگران هستیم و آنها را الگو و اسوه ی  زندگی خود می دانیم.

وی افزود : شهدا گنجینه ارزشمند و نقشه راه رستگاری همه ما هستند و ما امنیت و اقتدار کشور عزیزمان را مدیون رشادت های آن عزیزان هستیم و پاسداشت مقام شامخ شهدا و ایثارگران و ارج نهادن به مقام آن بزرگواران وظیفه سنگینی است که بر دوش همه ماها می باشد.

در ادامه این دیدارفرزند و همسر این شهید معظم به بیان خاطراتی از شهید گرانقدر پرداخته و سخنانی عنوان نموده و افزودند: حضور و دیدارهای مدیران و مسئولین موجب دلگرمی خانواده های شهدا و ایثارگران می شود که از خداوند متعال آرزوی سلامتی و توفیق خدمت و خدمت رسانی را برای همه ی آنان داریم .

در پایان این دیدار لوح یادبودی به پاس رشادت های این شهید سرافراز و ادای احترام به مقام شامخ خانواده معظم شهدا توسط حبیبی سرپرست اداره کل راه آهن شمالشرق۲ به خانواده معظم شهید ولی الله ریاحی اهدا شد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 213
  • کد خبر : 105834