عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری 17 جلسه تخصصی برای رفع چالش های مسکن گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان عنوان کرد؛

برگزاری 17 جلسه تخصصی برای رفع چالش های مسکن گلستان

 

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در شش ماهه سالجاری، 17 جلسه شورای مسکن به ریاست دکتر زنگانه استاندار گلستان و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار برگزار و چالش های موجود در حوزه مسکن استان بررسی و برای رفع آن ها تصمیماتی اتخاذ شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان، مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: جلسات شورای مسکن استان با هدف بررسی، رفع موانع موجود و تسریع در تصمیم‌گیری در مورد مسائل حوزه مسکن برگزار می شود.

وی افزود: از ابتدای سالجاری تا کنون 17 جلسه شورای مسکن برگزار و برنامه ریزی های لازم برای پیشبرد هرچه بهتر پروژه های نهضت ملی مسکن در استان انجام  شد.

ملک با بیان اینکه جلسات شورای مسکن به ریاست استاندار برگزار می شود، گفت: در این جلسات هماهنگی لازم با دستگاه های اجرایی بر اساس ماده 9 قانون جهش تولید مسکن و مالکین حقیقی و حقوقی برای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن صورت می گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: همچنین موانع موجود در حوزه بانکی و تخصیص تسهیلات به متقاضیان در جلسات شورای مسکن استان بررسی و موانع موجود رفع می شود.

وی افزود: همزمان با جلسات شورای مسکن، جلسات فرعی شورای مسکن نیز به صورت مستمر برگزار و مسائل حوزه مسکن به صورت تخصصی و جزئی مورد بررسی قرار می گیرد.

ملک همچنین اظهار کرد: در جلسات شورای مسکن استان، عملکرد کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان، اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، نوسازی بافت فرسوده، تامین مسکن نیروهای مسلح، اقشار ویژه و محرومین و همچنین تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی پروژه های مسکن در بخش های شهری و روستایی بررسی و تصمیمات لازم برای اجرا و ساماندهی این حوزه اتخاذ می شود.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .