عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مرکز درمانی_توانبخشی خیرساز هلال احمر در گنبدکاووس افتتاح شد

با حضور نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر؛

مرکز درمانی_توانبخشی خیرساز هلال احمر در گنبدکاووس افتتاح شد

مرکز درمانی_توانبخشی خیرساز هلال احمر در گنبدکاووس افتتاح شد
با حضور حجت الاسلام والمسلمین معزی نماینده مقام معظم رهبری در جمعیت هلال احمر مجتمع درمانی_ توانبخشی خیرساز گنبدکاووس افتتاح و چتر خدمات هلال احمر بر مردم گسترده تر شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، قاسم غریب آبادی با اشاره به اینکه هدف هلال احمر از راه اندازی مراکز توانبخشی خدمت به مردم است گفت: کمتر از یک سال پیش کلنگ مجتمع درمانی‌‌ توانبخشی هلال احمر گنبدکاووس با حضور دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر بر زمین زده شد و این ساختمان به مساحت ۳۰۰ متر مربع با همت حاج محمد شهرکی خیر داوطلب این شهرستان آغاز شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: به همت این خیر گلستانی ساخت مجتمع درمانی_توانبخشی با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در مدت ۱۰۱ روز به پایان رسید و پس از آن با تخصیص اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال توسط جمعیت هلال احمر تجهیز شد.
وی خاطر نشان کرد: این مجتمع به بخش های فیزیوتراپی، گفتار درمانی، قلب‌ و عروق و دندانپزشکی تجهیز شده و با تعرفه نیمه دولتی آماده خدمت به مردم کم برخوردار شهرستان گنبدکاووس و سایر شهرستانها است..
غریب آبادی با بیان اینکه در مراکز توانبخشی استان از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون به حدود ۱۵ هزار نفر خدمات ارائه شده است ادامه داد: جمعیت هلال احمر گلستان هم اکنون ۱۲ مرکز توانبخشی شامل ۷ مرکز فیزیوتراپی، ۳ مرکز گفتار درمانی و ۲ مرکز کار درمانی دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در ادامه گفت: با آغاز بکار مجتمع توانبخشی گنبدکاووس چتر خدمت به مردم گسترده تر خواهد شد. همچنین دو مرکز فیزیوتراپی خیرساز علی آباد کتول و کلاله هم در حال تجهیز است که به زودی راه اندازی خواهند شد.
وی به افتتاح فاز دوم داروخانه هلال‌احمر در این شهرستان اشاره کرد و گفت: به منظور ارائه خدمات بهینه به مردم شرق استان یا اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، ۸۵ متر فضای داروخانه یافت که با حضور نماینده معزز رهبر انقلاب افتتاح شد.

مرکز درمانی_توانبخشی خیرساز هلال احمر در گنبدکاووس افتتاح شد

مرکز درمانی_توانبخشی خیرساز هلال احمر در گنبدکاووس افتتاح شد

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .