عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح مرکز توانبخشی هلال‌احمر در گنبدکاووس


افتتاح مرکز توانبخشی هلال‌احمر در گنبدکاووس

 افتتاح مرکز توانبخشی هلال‌احمر در گنبدکاووس
نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر در آیین افتتاح مرکز درمانی_ توانبخشی خیرساز هلال احمر در گنبدکاووس تاکید کرد که اقدامات هلال احمر در حوزه سلامت، نقش مهمی در رفع آلام مردم دارد
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر، ضمن قدردانی از اقدام بزرگ و خیرخواهانه حاج محمد شهرکی درساخت مرکز درمانی_ توانبخشی قدردانی کرد و گفت: وقف یک فرهنگ غنی دینی است که باید نسبت به ترویج آن در جامعه توجه کرد.
حجت الاسلام والسلمین معزی از فعالیت‌های هلال احمر در حوزه‌های متعدد و زحمات نیروهای داوطلب در جاده‌ها و حوادثی همچون سیل وزلزله به نیکی یاد کرد و افزود: یکی از اقدامات مهم هلال احمر رسیدگی به سلامت مردم است.
نماینده رهبر انقلاب در ادامه با اشاره با آیات و روایات تصریح کرد: انسانی که با درد به هلال احمر مراجعه می‌کند و درد او تسکین می‌یابد اینکار ارزشی نزد خداوند دارد که با هیچ خدمتی قابل مقایسه نیست.
وی در ادامه به برخی از ایثارگری‌های مردم ایران اسلامی در عرصه سلامت به ویژه در مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: خداوند در قرآن میفرماید: مَن احیاها فَکانما احَیا النّاس جَمیعاً، هر کس جان احدی را نجات دهد، مانند آن است که جان همه مردم را نجات داده است.

افتتاح مرکز توانبخشی هلال‌احمر در گنبدکاووس

افتتاح مرکز توانبخشی هلال‌احمر در گنبدکاووس

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .