عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیش از 330 فقره انشعاب جدید آب در شهرستان گمیشان نصب گردید

از ابتدای سالجاری تاکنون :

بیش از 330 فقره انشعاب جدید آب در شهرستان گمیشان نصب گردید


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از نصب بیش از 330  فقره انشعاب جدید از ابتدای سالجاری تاکنون در شهرستان  گمیشان خبر داد .
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، مهندس  ابوالفضل رحیمی  با اعلام این خبر افزود : تعویض 107 فقره کنتور خراب و فرسوده، 75 فقره جابه جایی کنتور ، 236فقره رفع گیر و نشتی کنتور های مشترکین و تعویض 14 مورد انشعابات فرسوده از اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است .
 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد : رفع  218مورد اتفاقات انشعاب ، رفع 199 مورد اتفاقات شبکه و خط انتقال آب شرب و استاندارد سازی 16 مورد انشعاب آب از دیگر فعالیت های این امور از ابتدای سالجاری تاکنون بوده است .
این مقام مسئول در بخش دیگری افزود : حفر و تجهیز 3 حلقه چاه ،  بهسازی و بازسازی 3 حلقه چاه آب شرب ،  اصلاح و توسعه 1590متر شبکه از دیگر اقدامات صورت گرفته  در مدت مذکور بوده است .
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان گفت :  انجام 11هزار و 532  مورد آزمون کلر سنجی آب با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی و شستشوی 24 کیلومتر شبکه های توزیع و خطوط انتقال آب شرب از اقدامات مهم در راستای بهبود وضعيت كيفي آب  در این مدت در شهرستان گمیشان عنوان کرد .
                                                                                     



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .