عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ثبت نام آزمون تأسيس شركت هاي حمل و نقل بين المللي كالا در گلستان برگزار مي شود

مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي گلستان؛

ثبت نام آزمون تأسيس شركت هاي حمل و نقل بين المللي كالا در گلستان برگزار مي شود

 ثبت نام بيستمين آزمون تأسيس شركت هاي حمل و نقل بين المللي كالا ي استان گلستان از 20 تيرماه سال جاري آغاز مي شود .

به گزارش روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان: مهدي ميقاني مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي گلستان گفت: بيستمين آزمون تأسيس شركت هاي حمل و نقل بين المللي كالا روز جمعه 30 مرداد ماه امسال برگزار مي شودكه فرآيند ثبت نام متقاضيان تأسيس از اول وقت روز شنبه مورخ 20 تير ماه آغاز و تا ساعت 24 روز جمعه 9 مرداد ماه به مدت 20 روز انجام شده و خاتمه مي يابد .

مديركل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان افزود: ثبت نام صرفاً با مراجعه به سايت سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي و به نشاني: http://transit.ir/pages/incomtext.aspx امكان پذير بوده و پس از دريافت كد رهگيري خاتمه مي يابد.

گفتني است متقاضياني كه در دوره هاي گذشته ثبت نام كرده و پذيرفته نشده اند، مجاز به شركت در آزمون بوده و امكان ويرايش و تكميل اطلاعات مندرج در دوره قبل نيز فراهم شده در صورت هرگونه ويرايش از جمله تغيير محل تأسيس، تغيير عكس و آدرس و ... لازم است كه مدارك خود را ظرف مدت 3 روز كاري بعد از ثبت نام به اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان محل تقاضاي تأسيس ارائه نمايند.

ميقاني خاطرنشان كرد: افرادي كه در سال هاي گذشته در آزمون تأسيس شركت هاي حمل و نقل بين المللي كالا پذيرفته شده اند، اجازه شركت در آزمون را ندارند و در صورت مشاهده يا گزارش موارد مشابه نسبت به لغو پروانه فعاليت اقدام خواهد شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .