عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تصویب طرح تفصیلی شهر بندرگز

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

تصویب طرح تفصیلی شهر بندرگز

تصویب طرح تفصیلی شهر بندرگز

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: طرح تفصیلی شهر بندرگز با هدف توسعه شهری و ثبت وضعیت دقیق کاربری ها و معابر به تفصیل با اعتباری بالغ بر 243 میلیون تومان تصویب شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان، مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: طرح‌های جامع اولین سطح از طرح های توسعه شهری هستند که با یک افق بلند مدت ۱۰ تا ۱۵ ساله نحوه استفاده از زمین برای کاربری های مختلف در محدوده و حریم شهر را تعیین کرده و مشخص کننده ی  اولویت مناطق از نظر بهسازی و نوسازی هستند.  

وی افزود: طرح های تفصیلی نیز که پس از تصویب طرح جامع برای هر شهر مصوب خواهند شد، در چارچوب اسناد و ضوابط طرح های جامع و بر اساس حدود ثبتی و ملکی، وضعیت دقیق کاربری ها، تراکم ها و گذرها را در سطح شهر و به تفکیک محلات واقع در آن مشخص کرده و اولویت‌های مربوط به نوسازی و بهسازی را تعیین می‌کنند.

ملک ادامه داد: در این راستا طرح تفصیلی شهر بندرگز با اعتباری بالغ بر 243 میلیون تومان در کمیسیون ماده پنج استان به تصویب رسید.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد:  این طرح  پس از بررسی در جلسات کمیته فنی، در کمیسیون ماده پنج موضوع قانون تأسیس شورایعالی شهرسازی و معماری استان تایید و برای تصویب نهایی به شورایعالی شهرسازی و معماری کشور ارجاع شد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .