عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه پیشگیری از تصادفات جاده ای استان تدوین شده است

دبیر کمیسیون ایمنی راههای گلستان:

برنامه پیشگیری از تصادفات جاده ای استان تدوین شده است

 

 دبیر کمیسیون ایمنی راههای گلستان با بیان اینکه حسب تاکید استاندار در برنامه های آسیب شناسی حوادث جاده ای استان،نگاه پیشگیرانه با حساسیت بالا پیگیری می شود، گفت: برنامه مداخله ای پیشگیری از تصادفات جاده ای استان با مشارکت استانداری، کمیسیون ایمنی و شورای ترافیک برای تمام دستگاههای اجرایی تنظیم و تدوین شده است.

عادل مصدقی در روز نخست شروع به کار دومین نشست هم اندیشی کمیسیون ایمنی راههای کشور در استان افزود: در این برنامه وظایف تمام دستگاهها برای اجرای مطلوب برنامه های آموزشی، فرهنگ سازی و اقدامات موثر و زودبازده پیشگیری و کاهش حوادث جاده ای مشخص شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد: تمام دستگاههای اجرایی طبق این برنامه مکلف هستند که اقدامات موثر در کاهش تصادفات جاده ای را با مشارکت دهیاری ها و بخشداری ها، اجرا و هر دو هفته یکبار به کمیسیون و استاندار گزارش دهند.

مصدقی با بیان تشکیل مرتب کمیسیون ایمنی و شورای ترافیک استان با حضور استاندار در سال جاری، گفت: تاکنون 81 مصوبه اجرایی برای این موضوع به تصویب رسیده است.

وی اظهارداشت :تمام تلاش براین است که با هماهنگی و برنامه ریزی های مدون در جهت کاهش حوادث ترافیکی در استان همسو و هم جهت شویم.

در دومین نشست هم اندیشی مدیران و کارشناسان دبیرخانه های کمیسیون ایمنی راههای استان ها که با هدف آسیب شناسی و واکاوی روند افزایشی تصادفات کشور به میزبانی استان گلستان در حال برگزاری است، رئیس مرکز تدوین مقررات، ایمنی حمل و نقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی و مدیرکل دفتی ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های تهران، قم، سمنان، مازندران، یزد، خراسان شمالی و جنوبی حضور دارند.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .