عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تعامل و همدلي دستگاههاي خدمات رسان گلستان براي سفرهاي تابستاني


تعامل و همدلي دستگاههاي خدمات رسان گلستان براي سفرهاي تابستاني

تعامل و همدلي دستگاههاي خدمات رسان گلستان براي سفرهاي تابستاني

جلسه هماهنگي براي سفرهاي تابستانه با حضور دستگاه هاي خدمات رسان گلستان در اداره كل راه و شهرسازي استان برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، در اين نشست، هر يك از دستگاه هاي خدمات رسان نظير استانداري گلستان، هلال احمر، اور‍ژانس، پليس راه و اداره كل حمل و نقل و پايانه ها به بيان اقدامات اجرا شده و در حال اجراي خود براي ارائه هر چه بهتر خدمات به مسافران تابستاني و افزايش اقامت آنان در استان پرداختند.

مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان در اين نشست، اوج سفرهاي تابستاني را، همزمان با عيد سعيد فطر و پس از آن بيان كرد و گفت: اگرچه هر يك از دستگاههاي خدمات رسان استان در اين زمينه به انجام وظايف خويش مشغولند اما براي ارائه خدمات بهتر از سال قبل به مسافران، به تعامل و همدلي بيش از پيش نيازمنديم.

مهندس "عادل مصدقي" افزود: وزارت راه و شهرسازي براي روان سازي ترافيك در اين ايام، تمهيدات وي‍ژه اي را براي استان هاي شمالي كشور در نظر گرفته و برگزاري اين جلسه، آمادگي مضاعف استان گلستان را در راستاي اجراي اين تمهيدات، اعلام مي كند.

وي با بيان اينكه دستورالعمل اجرايي اين خدمات در طرح ساماندهي و ارتقاي خدمات سفرهاي تابستاني از سوي ستاد مركزي خدمات سفر و وزارت راه و شهرسازي به دستگاههاي موثر و خدمات رسان استان ارسال شده است، گفت: اداره كل راه و شهرسازي گلستان نيز برابر شيوه نامه سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور و اين دستورالعمل، وظايفي را بر مبناي آنها تدوين و اجرا كرده و تا پايان طرح تابستانه ادامه خواهد داد.

 

70 هزارتن آسفالت در سطح راه هاي استان پخش شده است

 

مدير راهداري راه و شهرسازي گلستان به اقدامات اجرا شده و در حال اجراي اين اداره كل براي ارائه خدمات مطلوب به مسافران تابستان امسال اشاره كرد و گفت: از مهمترين اقدامات راهداري، ايجاد سطح رويه مناسب آسفالت راه هاي اصلي، فرعي و روستايي استان بوده و به همين منظور از ابتداي سال جاري تاكنون 70 هزارتن آسفالت در سطح اين راه ها پخش شده و همچنان تداوم دارد.

مصدقي، اعتبارات ابلاغ شده از سوي سازمان راهداري كشور براي لكه گيري و روكش آسفالت حفاظتي راه هاي استان را در سال جاري 280 ميليارد ريال اعلام كرد و گفت: تمام تلاش بر اين است تا پايان تابستان، اين اقدامات مطابق برنامه هاي ابلاغي تحقق پذيرد.

وي افزود: خط كشي، نصب تابلوها و علائم مورد نياز، تعمير و تعويض تابلوهاي فرسوده از اقدامات ديگري است كه مطابق برنامه ها و اعتبارات ابلاغي در جهت ايمن سازي و نگهداري راه هاي استان در دستور كار قرار گرفته است.

به گفته مصدقي، استفاده از ظرفيت رسانه ملي براي جذب و افزايش ماندگاري مسافر در استان يكي ديگر از برنامه هاي ابلاغي در دستور العمل طرح ساماندهي و ارتقاي خدمات سفرهاي تابستاني است كه بايد دستگاه هاي خدمات رسان در اين راستا اقدامات لازم را انجام دهند.

وي ادامه داد: انجام اقدامات حمل و نقل جاده اي، امدادي و خودرويي از قبيل استقرار شبانه روزي امدادخودروها در كنار پاسگاه ها و نقاط حادثه خيز استان و پرداخت به موقع خسارات بيمه اي، رعايت قوانين و مقررات، حضور به موقع در صحنه حوادث، نصب تابلوهاي اضطراري، جمع آوري و ساماندهي دستفروشان از اقدامات ديگري است كه در اين دستور العمل بر آن تاكيد شده است.

در ادامه اين نشست، هر يك از دستگاههاي خدمات رسان استان به ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده و در حال اجراي خود براي انجام هر چه بهتر سفرهاي تابستاني پرداختند.

افزايش تبليغات محيطي با مضمون ترافيكي در پاسگاه هاي پليس راه، به روز رساني نقاط پرحادثه و پروژه هاي در حال اجرا، نحوه صحيح گفت و گو با مردم، ارسال اطلاعيه و اخطاريه هواشناسي به مسوولان راه هاي روستايي و ناوگان اتوبوسراني و تحقق فعاليت هاي كارگروه آموزش و فرهنگ وزارت راه و شهرسازي در استان از مواردي بود كه بر اجرا و هماهنگي آنها در اين جلسه تاكيد شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .