عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » راهداران گلستان آماده ارائه خدمات به دورجديد مسافران هستند

مديركل راه و شهرسازي:

راهداران گلستان آماده ارائه خدمات به دورجديد مسافران هستند

راهداران گلستان آماده ارائه خدمات به دورجديد مسافران هستند

مديركل راه و شهرسازي گلستان با توجه به در پيش بودن تعطيلات عيد سعيد فطر و آغاز دور دوم مسافرت هاي تابستاني، آمادگي راهداران استان را براي ارائه خدمات مطلوب به مسافران اعلام كرد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "علي بخش رستمي" در جلسه شوراي راهداري اين اداره كل كه به منظور هماهنگي ارائه خدمات در دور دوم سفرهاي تابستاني برگزار شد، افزود: اداره كل راه و شهرسازي بر حسب وظيفه ذاتي خود، هر ساله با اجراي طرح راهداري تابستانه سعي دارد كه فرهنگ ايمني و رعايت قوانين و مقررات را توسط كاربران جاده اي، ارتقا و اعتلا بخشد تا سوانح رانندگي كاهش يابد.

به گفته وي، شرايط خاص جغرافيايي و طبيعي، گلستان را به يكي از كريدورهاي مهم شمالي كشور تبديل كرده و از طرفي سالانه، ميزبان حجم گسترده اي از زائران علي ابن موسي الرضا(ع) است و به همين جهت و براساس وظايف ذاتي خود، ايمن سازي محورهاي ارتباطي را در دستور كار دارد.

رستمي ادامه داد: براي ايمن سازي و تسهيل تردد مسافران در جاده هاي استان بويژه در اين ايام، عمليات راهداري محورها شامل روکش آسفالت، خط کشی، نصب جداکننده‌ ها و نصب انواع تابلوهای هشداردهنده، انتظامی و اطلاعاتی و برقراري سيستم هاي روشنايي در سطح تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان به اجرا درآمده است.

وي اظهار اميدواري كرد كه با اجرای این اقدامات در دور دوم سفرهای تابستانی شاهد افزایش ضریب ایمنی در محورها و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن باشیم .

مديركل راه و شهرسازي گلستان خاطرنشان كرد: تكليف ديگر ما در اين ايام اين است كه با توجه به سيل خيز بودن منطقه، براي رويارويي با حوادث قهري نظير سيلاب، آمادگي لازم داشته باشيم و با لايروبي قنوها و پل ها و بازكردن مسير آبروها، خسارات ناشي از اين حادثه را كاهش دهيم.

رستمي، اشرافيت بر وظايف كاري محوله و پروژه هاي در دست اجرا را، مساله بسيار مهم دانست و گفت: اشراف كامل روساي شهرستاني و ستادي بر وظيفه مندي در حوزه هاي كاري خود موجب كاهش حساسيت هاي برون سازماني و افزايش تعاملات و همكاري ها و همدلي در فرصت هاي مناسب مي شود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .