عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طرح کارورزی مشاغل دانش بنیان جهت اجرا در گلستان ابلاغ شد

از سوی وزارت تعاون و کار صورت گرفت:

طرح کارورزی مشاغل دانش بنیان جهت اجرا در گلستان ابلاغ شد

طرح کارورزی مشاغل دانش بنیان جهت اجرا در گلستان ابلاغ شد

 مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان در جلسه مشترک استاندار ،نماینده ولی فقیه و ائمه محترم جمعه استان گفت: طرح کارورزی مشاغل دانش بنیان ویژه ی دانش آموختگان دانشگاهی بنابر ابلاغیه شماره 32753 مورخ 28/2/94 معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون،کارو رفاه اجتماعی به صورت پایلوت کشوری در گلستان اجرا می شود.

مهندس عباسی بیان داشت: افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش آموختگان ازطریق انتقال مهارت، تجربه در محیط کار و فراهم ساختن زمینه انتقال دانش از دانش آموختگان به بنگاه اقتصادی، مهترین اهداف این طرح می باشد.

وی افزود: ایجاد انگیزه کارآفرینی و کسب و کار در دانش آموختگان و ارتقاء اخلاق و صلاحیت حرفه ای دانش آموختگان از دیگر اهداف این طرح است که امیدواریم با یاری خدا به همه این اهداف در استان دست پیدا کنیم.

دبیرکارگروه اشتغال گلستان با اشاره به دامنه پوشش این طرح گفت: کلیه دانش آموختگان دانشگاهیِ بیکارِ متقاضیِ اشتغال در استان،تحت پوشش این طرح می باشند.

وی تاکید کرد: اتباع خارجی، موظفین به گذراندن طرح کارورزی در رشته های گروه علوم پزشکی و متعهدین به اشتغال در دستگاههای مجری، سازمانها و نهادهای انقلاب اسلامی و بورسیه کلیه دستگاهها، سازمانها و نهادهای دولتی از دامنه پوشش این طرح ، خارج می باشند.

مهندس عباسی همچنین بیان داشت: طول دوره کارورزی حداقل 6 ماه و حداکثر 12 ماه برای هر کارورز براساس استانداردهای مصوب آموزشی مهارت تعیین می گردد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 1347
  • کد خبر : 10880