عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی ره‌نامه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد

همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور؛

آیین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی ره‌نامه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد

 

آیین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی ره‌نامه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد

همزمان با سراسر کشور، آیین رونمایی از مجموعه‌ ۴۰ جلدی «ره‌نامه» به عنوان تازه‌ترین اثر از انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در سالن خلیج‌فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در این آیین با اشاره به گرامی‌داشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت از مردم استان گلستان به‌واسطه استقبال بی‌نظیر آنان از رئیس جمهور در سفر استانی ایشان به استان گلستان گفت: مردم استان گلستان در طول تاریخ نشان داده‌اند از ریشه های ملی و مذهبی محکمی برخوردار هستند و واقعه پنجم آذرماه شهرستان گرگان و دوازدهم دی‌ماه شهرستان گالیکش سندی بر این ادعا محسوب می‌شود.

 مهاجر با تاکید بر شناخت اندیشه و سیره امام راحل افزود: پیروی از دستورات ولی فقیه در جامعه امری ضروری است.

 وی با بیان اینکه دشمنان همواره یکی از اساسی‌ترین مشکلات در پیاده‌سازی برنامه‌های خود در کشور ایران را وجود شخص حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) بیان کرده‌اند گفت: علمای دینی کشور همواره پیروی از فرمایشات رهبر انقلاب را یک اصل بیان کرده‌اند و بسیاری از رهبران و سیاست‌مداران کشورهای ابرقدرت دنیا بر بصیرت و اندیشمندی رهبر ایران اسلامی اذعان داشته‌اند.

معاون استاندار گلستان در پایان بر لزوم جهاد تبیین در مقابل تبلیغات و پروپاگاندای دشمنان تاکید و حفظ وحدت ملی به عنوان یک استراتژی در کشور را ضروری عنوان کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گلستان نیز ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) بر اهمیت تکریم مادران و همسران شهدا تأکید کرد و گفت: حضرت ام‌البنین (س) الگوی بی‌بدیلی برای مادران و همسران شهدا بوده و آنان درس ایثارگری، گذشت و صبر را از ایشان آموختند‌.

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا طاهری افزود: جبهه باطل همواره و در طول تاریخ به دنبال تخریب علمداران جبهه حق بوده است و با حربه‌های مختلف و ایجاد هیاهو به دنبال تحقق اهداف پلید خود است.

وی با اشاره به اینکه در زمان حضرت علی (ع) خوارج با تبلیغات دروغین خود به دنبال ایجاد فضایی برای عدم شناخت امام معصوم (ع) در بین مردم بودند افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی هم،دشمن به دنبال تخریب شخصیت امام راحل (ره) بود اما امام خمینی (ره) با همه وجود در مقابل دسیسه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی ایستادگی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری با اشاره به برخی از ویژگی‌های برجسته مقام معظم رهبری، بر لزوم تبیین صحیح چهره‌های شاخص دینی، ملی و مذهبی به دنیا تأکید کرد.

گفتنی است در پایان مراسم رونمایی از این مجموعه ۴۰ جلدی بیانات مقام معظم رهبری،توسط مادر شهید گرانقدر سید احسان حاجی‌حتم‌لو، از شهدای مدافع حرم استان گلستان صورت گرفت.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .