عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رشد 22 درصدی اعتبار اجرای ایزوگام و آسفالت در مدارس گلستان


رشد 22 درصدی اعتبار اجرای ایزوگام و آسفالت در مدارس گلستان

 

    معاون فنی اداره کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس گلستان گفت: در سالجاری اعتبار اجرای ایزوگام سقف و آسفالت محوطه در مدارس گلستان رشد 22 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه وتجهیزمدارس گلستان، مظاهر کریمی افزود: طرح آسفالت محوطه مدارس و ایزوگام بام فضاهای آموزشی در اجرای بند (ز) تبصره یک قانون بودجه سال ۱۴۰1 در سطح مدارس استان انجام شده است.

وی گفت: اعتبار تخصیص داده شده به نوسازی مدارس در سالجاری 175 میلیارد ریال بود که نسبت به سال گذشته رشد 22 درصدی داشته است.

کریمی در ادامه به اجرای بیش از 56 هزار متر مربع ایزوگام در سقف مدارس اشاره کرد و گفت: بیش از 30 هزار متر مربع از محوطه مدارس نیز آسفالت شده است.

کریمی در خصوص توجه ویژه به بهسازی آسفالت محوطه و ایزوگام مدارس گفت: گلستان جزو استان های خوب برای مصرف ایزوگام و آسفالت در سطح کشور است که در این زمینه سازمان نوسازی مدارس برای استان ما متمم قرارداد هم اضافه کرد.

معاون فنی اداره کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس گلستان اظهار کرد: تلاش جهادگران مدرسه‌ساز در نوسازی مدارس برای بهبود وضعیت فضاهای آموزشی با جدیت و تلاش جدی در حال انجام است.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : نوسازی مدارس
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نوسازی
  • بازدید : 75
  • کد خبر : 109210