عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 980 طرح آموزشی امسال در کشور به بهره برداری می رسد

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و تأمین منابع سازمان نوسازی مدارس کشور:

980 طرح آموزشی امسال در کشور به بهره برداری می رسد

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس گلستان: مدیرکل دفتربرنامه ریزی و تأمین منابع سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: تا مهرماه امسال 980 پروژه آموزشی در کشور به بهره برداری می رسد.

محمد تقی صابری گفت: حدود 5700 کلاس درس با زیربنای780 هزار مترمربع فضای آموزشی تحویل آموزش و پرورش کشور می شود.

صابری افزود: با توجه به مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی، بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و قانون بودجه امسال، خیرین مدرسه ساز می توانند در 6 هزار طرح نیمه تمام که حداقل 70 درصد کار آن انجام شده مشارکت کنند.

وی افزود: آموزش و پرورش و نوسازی مدارس دو نهاد مهم برای فراهم کردن بستری مناسب برای تحصیل دانش آموزان هستند و در جهت تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم گام برمی دارند.

 مدیرکل دفتر برنامه ریزی و تأمین منابع سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: نوسازی مدارس در راستای توسعه زیربنای ساختمانهای آموزشی در کشور نیازمند تعامل، همکاری و همراهی است. و با این تعامل سازنده می توانیم شاهد شکوفایی هرچه بیشتر فضاهای آموزشی استاندارد و ایمن در کشور باشیم.

صابری در ادامه افزود: یکی از زیباترین مظاهر تجّلی ارتقای فرهنگ جامعه، مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی و تأمین فضاهای آموزشی است. و این نوع فعالیت ها تأثیر بسیار زیادی در فکر و فرهنگ جامعه داشته و سبب کاهش تعلقات مادی و دنیوی و باعث رشد فرهنگ جامعه می شود.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل نوسازی مدارس گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نوسازی
  • بازدید : 1334
  • کد خبر : 1531