عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تعامل بین منابع طبیعی و پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان‌ها تقویت شود

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان:

تعامل بین منابع طبیعی و پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان‌ها تقویت شود

تعامل بین منابع طبیعی و پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان‌ها تقویت شود

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان با تقدیر از زحمات و خدمات ارزشمند پلیس امنیت اقتصادی استان در راستایی پیشگیری و مبارزه با متخلفان عرصه‌های منابع طبیعی اظهار کرد: مأموریت این دو حوزه شبیه به هم است و تعامل بین منابع طبیعی و پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان ها تقویت شود.

 

دکتر حمید سلامتی تصریح کرد: هر جایی که نیروی انتظامی در کنار و همراه منابع طبیعی حضور داشت احکام به خوبی اجرا و جلوی تخلفات گرفته شده است و امیدوارم تعامل بین منابع طبیعی و پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان‌ها نیز بیش از پیش گسترش و تقویت شود.

وی تأکید کرد: استقرار گشت و مراقبت با همکاری نیروی انتظامی در مناطق بحرانی حریق نقش تأثیرگذاری در کاهش و پیشگیری از آتش سوزی خواهد داشت.

 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گلستان گفت: در کنار منابع طبیعی برای افزایش ضریب حفاظت از عرصه های ملی و بیت المال هستیم.

در کنار منابع طبیعی برای افزایش ضریب حفاظت از عرصه های ملی و بیت المال هستیم

سرهنگ پهلوانی نسب در دیدار با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان و فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گلستان اظهار کرد: همکاری و همدلی در راستای حمایت و صیانت از منابع طبیعی و این سرمایه های عظیم باید در بین آحاد جامعه و دستگاه‌های اجرایی تشدید شود.

 

وی تأکید کرد: نیروهای پلیس امنیت همچون گذشته آمادگی همکاری کامل با منابع طبیعی در خصوص اجرای احکام قضائی، اطفا حریق در عرصه‌های منابع طبیعی، مقابله با پدیده زمین خواری و قاچاق چوب را دارد.

وی ادامه داد: حوزه فعالیت وسیع و طیف گسترده فعالیت پلیس امنیت در استان باعث نمی شود که همکاری با منابع طبیعی در امر حفاظت را نایده بگیریم.

 

موضوع مشارکت های مردمی در پیشبرد اقدامات مرتبط با منابع طبیعی اهمیت دارد

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان نیز در این جلسه با اهمیت شمردن موضوع مشارکت های مردمی گفت: همیاران طبیعت بازوهای اجرایی اداره کل در حراست و حفاظت از عرصه‌های ملی می باتشند و از آنجایی که فعالیت‌های منابع طبیعی بدون مشارکت مردم محقق نخواهد شد، طرح همیاران طبیعت و جلب مشارکت‌های مردمی با هدف تحقق بخشیدن به امر مشارکت همگانی در پیشبرد اقدامات مرتبط با منابع طبیعی در دستور کار جدی اداره کل منابع طبیعی قرار دارد.

سرهنگ عیسی گل بینی مفرد با تاکید بر اینکه سامانه ۱۵۰۴ و ۱۳۹ پل ارتباطی منابع طبیعی با مردم است، خاطرنشان کرد: استفاده ازاین سامانه‌ها رایگان بوده و در راستای برقراری ارتباط و تعامل هرچه بیشتر به منظور پاسخ‌گویی به گزارش‌های مردمی، افزایش مشارکت آحاد مردم و نیز تسریع در اقدامات حفاظتی به‌ویژه در مواقع اضطراری از جمله آتش‌سوزی در طبیعت، تخریب و تصرف توسط افراد سودجو در اراضی منابع‌طبیعی راه‌اندازی شده و به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخ‌گویی است.

سرهنگ گلبینی مفرد گفت: با توجه به هجمه‌های همه جانبه اقتصادی امروز در واقع فعالان اقتصادی و پلیس امنیت، افسران جنگ اقتصادی هستند که با همه وجود سختی‌ها در این حوزه وسیع کاریشان خوش درخشیده‌اند و در این عرصه مجاهدانه در کنار حوزه های کاری دیگر نیز بخصوص در حوزه حفاظت از انفال ایستاده‌اند.

 


 

 

 


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : منابع طبیعی گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .