عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل 178 پرونده تخلف در عرصه منابع طبیعی گلستان طی سه ماه گذشته

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان:

تشکیل 178 پرونده تخلف در عرصه منابع طبیعی گلستان طی سه ماه گذشته

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: طی سه ماهه گذشته 178 پرونده تخلف در عرصه منابع طبیعی این استان تشکیل شده و متخلفان برای پیگیری های قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان، دکتر حمید سلامتی افزود: 109فقره از این پرونده ها در زمینه تخریب در اراضی جنگلی و 5فقره در اراضی ساحلی و 64 فقره دراراضی مرتعی استان بوده است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان افزود: 144 هکتار از اراضی ملی استان در حوزه های جنگلی، مرتعی و ساحلی رفع تصرف شده و یا منتظرصدور احکام قضایی است.

سلامتی گفت: تعداد متخلفین دستگیر شده طی سه ماه اول سال 53 نفر بوده که پرونده این افراد در دستگاه قضایی استان در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: اراضی ملی که به منظور انجام کارهای کشاورزی و یا ساخت و سازهای غیرمجاز تصرف می شود، از سوی نیروهای یگان حفاظت از منابع طبیعی شناسایی شده و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال و رفع تصرف می شوند.

سلامتی افزود: افرادی که قصد خرید زمین به ویژه اراضی بدون سند رسمی رادارند باید قبل از خرید به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری هر شهرستان مراجعه کننده و از ملی نبودن اراضی مطمئن شوند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : منابع طبیعی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .