عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » لزوم همراهی و همکاری مردم برای پیشگیری از قاچاق چوب

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گلستان:

لزوم همراهی و همکاری مردم برای پیشگیری از قاچاق چوب

لزوم همراهی و همکاری مردم برای پیشگیری از قاچاق چوب

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گلستان در نشست با پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: همراهی و همکاری مردم برای پیشگیری از قاچاق چوب در استان باید افزایش یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان، سرهنگ عیسی گل بینی مفرد در نشستی با هدف راه‌های ارتقای مبارزه با قاچاق چوب، ذغال و محصول فرعی از عرصه های جنگلی در گلستان  اظهار کرد: قاچاق چوب توسط افراد سودجو به منابع طبیعی و سرمایه ارزشمند ملی ضربه وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه برای مبارزه با قاچاق چوب تاکنون در استان با همراهی مردم و تلاش فعالین حوزه منابع طبیعی و کنشگران  و با هوشیاری نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و  نیروهای انتظامی اقدامات خوبی صورت گرفته است، ادامه داد: اهمیت مبارزه با موضوع از چنان اهمیتی برخوردار است که باید همراهی شهروندان با مسئولان افزایش پیدا کند.

گلبینی از مردم خواست در صورت مشاهد هرگونه سوء استفاده از منابع طبیعی و تخریب زمین های ملی موارد را برای بررسی و در اسرع وقت به مسئولان امر به خصوص مجموعه یگان حفاظت در 13 شهرستان استان اعلام کنند که این موارد به جد پیگیری شود.

گلبینی مفرد اظهار کرد: حفظ عرصه های جنگلی و منابع طبیعی که سرمایه اصلی کشور است به عزم همگانی نیاز دارد و همه مردم دولت و مسئولان  و نیروهای انتظامی را یاری کنند و بی‌توجهی به آن پذیرفته نیست و همه در قبال کشور مسئول هستیم .

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : منابع طبیعی گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .