عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تفاهم نامه منابع طبیعی و آبخیزداری و بسیج سازندگی گلستان منعقد شد

در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت؛

تفاهم نامه منابع طبیعی و آبخیزداری و بسیج سازندگی گلستان منعقد شد

تفاهم نامه منابع طبیعی و آبخیزداری و بسیج سازندگی گلستان منعقد شد

تفاهم نامه منابع طبیعی و آبخیزداری و حوزه علمیه گلستان در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت منعقد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان، تفاهم نامه منابع طبیعی و آبخیزداری و بسیج سازندگی گلستان در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت منعقد شد.

تحقق مدیریت پایدار منابع طبیعی و گسترش فرهنگ حفاظت و توسعه جنگل ها و مراتع در عرصه های منابع طبیعی براساس اقدامات تسهیلگری در مناطق روستایی، هم افزایی و ظرفیت سازی با تجمیع توان ها در راستای کاهش هزینه ها و مقرون به صرفه نمودن طرح، گسترش و عمومی نمودن فرهنگ محیط زیست و منابع طبیعی و استفاده از ظرفیت سازما بسیج مستضعفین در رسیدن به توسعه پایدار محیط زیست و جوامع روستایی از اهداف این تفاهم نامه بوده است. 

سرهنگ پاسدار محمدمهدی عمرانی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان گلستان گفت: ایجاد تشکل های مردمی توسط تسهیلگران و جهادگران بسیج مستضعفین جهت واگذاری طرح های احیایی و حفاظت مشارکتی عرصه های جنگلی و مرتعی  از جمله تعهدات این سازمان است. 

وی از مشارکت و همکاری در 60 درصد حفرچاله های کاشت درخت طبق تفاهم نامه فی مابین کشوری، هماهنگی با اقشار تخصصی و معاونت های بسیج برای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت برابر جدول زمانی به عنوان سایر فعالیت های این سازمان عنوان کرد. 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : منابع طبیعی گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .