عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اصناف و بازاریان بازوان توانمند نظام هستند

معاون اداره کل صمت گلستان :

اصناف و بازاریان بازوان توانمند نظام هستند

اصناف و بازاریان بازوان توانمند نظام هستند

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در همایش جهاد تبیین با رویکرد مشارکت حداکثری در انتخابات که در محل اتاق اصناف شهرستان بندرترکمن برگزار گردید ، گفت : اصناف و بازاریان بازوان توانمند نظام و انقلاب بوده و هستند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، احمد وطنی در همایش جهاد تبیین با رویکرد مشارکت حداکثری در انتخابات که با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان ، معاون فرماندار شهرستان بندرترکمن و اصناف و بازاریان شهرستان های بندرترکمن ، بندرگز ، کردکوی و گمیشان در محل سالن جلسات اتاق اصناف شهرستان بندرترکمن برگزار گردید ، گفت : اصناف و بازاریان همواره بازوان توانمند نظام و انقلاب بوده و هستند و بخاطر همت بالایی که در پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته و دارید از شما تشکر و قدردانی می نماییم .

وی گفت : یک پنجم تولید ناخالص داخلی و نیمی از اشتغال کشور در حوزه اصناف و بازار است و این قشر زحمتکش پیشقراول تمامی رویدادهای ملی و مذهبی کشور هستند .

وطنی با اشاره به برخی از دستاوردهای نظام و دولت سیزدهم در استان گلستان ، گفت : صادرات استان گلستان در دولت سیزدهم رشد ۹۸ درصدی داشته که این پیشرفت در نتیجه دیپلماسی مطلوب و روابط دیپلماتیک خوب با کشورهای همسایه اتفاق افتاده است .

وی همچنین گفت : در حوزه ساماندهی پروانه کسب های منقضی شده نیز هم اکنون استان گلستان رتبه اول کشور را در اختیار دارد ، که نتیجه زحمات تمامی اصناف و بازاریان استان می باشد .

به گفته وی ، در دولت سیزدهم تعداد ۸۸ واحد صنعتی در استان گلستان احیا شده اند که قطعا بر رونق اقتصادی و رشد اشتغال استان اثر گذارند .وی گفت : شما کسبه و بازاریان همواره چشم و چراغ نظام بوده و هستید و امیدواریم در دو رویداد مهم پیش رو شامل راهپیمایی۲۲ بهمن و انتخابات یازدهم اسفند با حضور حداکثری خود مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام بزنید .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 114
  • کد خبر : 110187