عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آماده باش هلال احمر گلستان تا پایان بهمن ماه


آماده باش هلال احمر گلستان تا پایان بهمن ماه

آماده باش هلال احمر گلستان تا پایان بهمن ماه

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گلستان و استان‌های همجوار، عوامل امدادی این جمعیت تا پایان بهمن در آماده باش کامل قرار دارند.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان، قاسم غریب آبادی با اعلام این خبر گفت: در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گلستان و استان‌های همجوار مازندران و گیلان تمامی عوامل امدادی این جمعیت در پایگاه‌ها و شعب در آماده باش کامل هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: ۱۰۷ نیروی امدادی این جمعیت در ۳۴ پایگاه امدادونجات ثابت، مراکز امدادی، کشیک اضطراری شعب و پست موقت تا پایان ماه جاری برای پوشش حوادث احتمالی آماده هستند.
وی تصریح کرد: در صورت به وجود آمدن مشکل برای مسافران، خانه‌های هلال آمادگی دارند تا با هماهنگی دهیاران و بخشداران نسبت به اسکان موقت در راه ماندگان اقدام مقتضی به عمل بیاورند. در پایگاه‌های امدادونجات به خصوص در مناطق کوهستانی ضمن آمادگی اسکان موقت، پیش بینی بسته‌های غذایی و اقلام اضطراری صورت گرفته است.
وی در پایان گفت: با توجه احتمال وزش باد شدید، بارش باران و مواج و طوفانی شدن دریا به هموطنان توصیه می‌شود از نزدیک شدن به محیط هایی دریایی و فعالیت در این مناطق پرهیز کنند و ضمن خودداری از ترددهای غیرضروری در مناطق کوهستانی، در خصوص تردد در جاده‌ ها جوانب احتیاط را در نظر بگیرند.
مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان با سرشماره ۱۱۲ به صورت شبانه روزی آماده دریافت تماس های اضطراری هموطنان است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .