عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با هلدینگ لیدکو امضا شد

با هدف تسهیل تجاری سازی دانش و و حمایت از واحدهای فناور مرکز رشد دانشگاه؛

تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با هلدینگ لیدکو امضا شد

 

تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با هلدینگ لیدکو امضا شد

با هدف تسهیل در تجاری‌سازی دانش و و حمایت از واحدهای فناور مرکز رشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با هلدینگ لیدکو امضا شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه منابع طبیعی استان گلستان؛  بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و هلدینگ لیدکو در سطوح مختلف فناوری از ایده‌ تا تجاری‌سازی محصولات و در زمینه‌های سرمایه‌گذاری، فروش و صادرات محصولات با یکدیگر همکاری داشته باشند.

 در حاشیه امضا این تفاهم‌نامه امکانات هلدینگ لیدکو معرفی و ارائه شد وسپس اعضای هیأت علمی دانشگاه و شرکت‌های مرکز رشد دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان توانمندی‌ها و زمینه‌های همکاری خود را بیان کردند و مقرر شد تا در زمینه‌های مورد توافق نشست‌ها و پیگیری‌های دوجانبه با افراد برگزار شود.

 گفتنی است: هلدینگ لیدکو دارای شتاب‌دهنده، ۱۹ شرکت زیرمجموعه و یک صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی است که به طور تخصصی در حوزه علوم زیستی فعالیت می‌کند.

 اعضای هیأت علمی و شرکت‌های تابعه مرکز رشد دانشگاه می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه همکاری با هلدینگ لیدکو به مرکز رشد دانشگاه مراجعه نمایند.



نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .