عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل بنیاد گلستان به شهرستان علی آباد کتول سفر کرد


مدیرکل بنیاد گلستان به شهرستان علی آباد کتول سفر کرد

 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در ادامه سفر های شهرستانی جهت پیگیری مشکلات جامعه ایثارگری استان، شهرستان علی آباد کتول سفر کرد.
جمال اسدی پس از حضور در بنیاد شهرستان و گفتگو با کارکنان و نشست با حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد، امام جمعه و ابراهیم احمدی فرماندار و جانباز هشت سال دفاع مقدس با جانباز 70 درصد باباکردی و خانواده معظم شهید مدافع حرم مقداد مهقانی دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در این دیدار ها بیان داشت: قدردانی و سپاس از خانواده‌های شاهد و ایثارگر را یک وظیفه ذاتی و یک رسالت بسیار مهم می‌دانیم و لذا با تمام وجود قدردان رشادت‌ها و زحمات شهیدان و خانواده‌های گران‌قدرشان هستیم.
وی ادامه داد: در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، جوانان ایران اسلامی با درک صحیح از شرایط کشور، پای در میدان مقابله با دشمنان قسم خورده نظام گذاشتند و از خاک و تمامیت ارضی این کشور دفاع کردند و امنیت کشور را تضمین کردند.
اسدی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مسئولیت و رسالت همگانی است و تمامی دستگاه ها و نهاد ها باید در این مهم تعامل و همکاری نمایند.
وی با تأکید بر اینکه بدون توجه به نيازهای جامعه ایثارگری، بسط و گسترش فرهنگ ايثار در زندگی اجتماعی ميسر نخواهد شد، ابراز داشت: صبر و بردباری جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های گران‌قدر آن‌ها موجب بقای فرهنگ ایثار و شهادت شده است.
وی خاطرنشان کرد: امروز خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر با دل‌هایی سرشار از ایمان ثابت کرده‌اند که درراه ارزش‌های اسلامی با تمام توان ایستاده‌اند و عزتمندانه از راه شهدا دفاع خواهند کرد.
 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .