عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیرکل بنیاد گلستان به شهرستان های گنبد کاووس و بندرترکمن سفر کرد


مدیرکل بنیاد گلستان به شهرستان های گنبد کاووس و بندرترکمن سفر کرد

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در ادامه سفر های شهرستانی در سال جدید جهت پیگیری مشکلات جامعه ایثارگری استان، به شهرستان های گنبد کاووس و بندرترکمن سفر کرد.
جمال اسدی پس از حضور در بنیاد های شهرستان و گفتگو با کارکنان و نشست با ائمه جمعه و فرمانداران این دو شهرستان با جانبازان 70 درصد محمد قلی ابراهیمی و نوربردی علاقی از شهرستان گنبد کاووس و مادر معظم شهيد مرجان نازقلیچلی و جانباز 60 در صد قطع عضو عبدالملک پورقاز از شهرستان بندرترکمن دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در این دیدار ها بیان داشت: صیانت از حقوق جامعه ایثارگری و حفظ کرامت این قشر معزز مهمترین تکلیف بنیاد بوده و این مهم با تلاش مستمر و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی محقق خواهد شد.
وی افزود: مطالعه و واکاوی روش زندگی شهدا نقش مؤثری در روشنگری، بصیرت و دشمن شناسی جامعه دارد و زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان را با افکار شهدا و اهداف آنها فراهم می‌کند.
اسدی با بیان اینکه توجه به سیره عملی شهدا بصیرت افزا است، گفت: محور اصلی نقش شهدا و ایثارگران بصیرت افزایی، بیداری بخشی و ایجاد امید در جامعه است و اگر بر این باوریم که خداوند و شهدا ناظر بر اعمال ما هستند باید در همین مسیر حرکت کنیم.
این مقام مسئول تاکید کرد: خدمت گذاری به جامعه ایثارگری ازجمله توفیقاتی است که نصیب هرکسی نمی‌شود و به‌پاس این توفیق الهی باید به بهترین نحو وظایف خود را در قبال خانواده های معظم شاهد و ایثارگر انجام دهیم.
مدیرکل بنیاد گلستان تسهیل در ارائه خدمات توام با تکریم به جامعه ایثارگری را مهمترین هدف بنیاد دانست و گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتخار و فرصت ارزشمند و معنوی است که موجب توان بیشتر برای خدمت به بهترین بندگان خدا می‌شود.
وی ادامه داد: فلسفه وجودی بنیاد شهید و امور ایثارگران ارایه خدمات مطلوب به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جلب رضایت آنان براساس مبانی ارزشی اسلامی و توسعه و گسترش تعامل با آحاد جامعه به منظور ترویج فرهنگ جهاد،شهادت و ایثار بوده و تمامی دستگاه ها باید در این مهم به بنیاد یاری رسانند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .