عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه ریزی برای تخصیص زمین به ایثارگران گلستانی

در جلسه تامین مسکن خانواده شهدا و ایثارگران گلستان بررسی شد؛

برنامه ریزی برای تخصیص زمین به ایثارگران گلستانی

 مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در جلسه تامین مسکن خانواده شهدا و ایثارگران گلستان گفت: طی برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد اراضی مورد نیاز به متقاضیان حائز شرایط ایثارگر گلستانی در سایت ۴۸ هکتاری آسایش گرگان و بندر ترکمن واگذار شود.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان،مهدی ملک مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در جلسه تامین مسکن خانواده شهدا و ایثارگران گلستان گفت: طی جلسه ای با حضور جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان برنامه ریزی های لازم برای تامین مسکن خانواده های ایثارگران گلستانی در سال ۱۴۰۳ انجام شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لیست متقاضیان ایثارگر حائز شرایط را به تفکیک شهرهای استان برای تامین زمین به اداره کل راه و شهرسازی ارائه کند.

ملک ادامه داد: بر اساس توافق بین اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مقرر شد، برنامه ریزی های لازم برای واگذاری زمین در سایت ۴۸ هکتاری گرگان (سایت آسایش) و بندر ترکمن برای تخصیص به متقاضیان حائز شرایط انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: گفتنی است بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بر اساس اولویت بندی نسبت به تخصیص این اراضی اقدام خواهد کرد.

وی در انتها گفت: تا کنون به ۱۸۸ خانوار ایثارگر در استان گلستان زمین واگذار شده و برنامه ریزی های لازم برای واگذاری زمین به سایر متقاضیان حائز شرایط در دست اجرا می باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .