عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شهرستان علی آباد کتول

با حضور مدیر عامل بانک مشترک ایران و ونزوئلا رقم خورد:

بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شهرستان علی آباد کتول

 

بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شهرستان علی آباد کتول

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی گلستان، عصر روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه و در حاشیه سفر هیأت مدیره بانک مشترک ایران و ونزوئلا به گلستان محمد قضایی با همراهی روح اله صلبی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان از شهرک صنعتی علی آباد کتول بازدید نمود.

قضایی اظهار داشت: دلیل اینکه استان گلستان را برای حضور انتخاب کرده ایم این است که صنایع مختلفی در این استان وجود دارد که نیاز به تأمین مالی دارند و بانک مشترک ایران و ونزوئلا به دلیل شاخص های خوب مالی که دارد این آمادگی را خواهد داشت تا از این صنایع حمایت نماید و در قالب سرمایه در گردش تسهیلات و اعتبار پرداخت کند تا مسئولیتی که این بانک در قبال تولید دارد به نحو احسن انجام گیرد.

وی ادامه داد: بسیار خرسندیم که این اتفاق در گلستان رغم خورد چون استانی است که در حوزه اعتبارات کسری زیادی دارد و از این فرصت استفاده می کنم و آمادگی کامل بانک مشترک ایران و ونزوئلا را در حمایت از این اعلام می نمایم.

رحمت اله نوروزی نماینده مردم شریف علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی هم اظهار داشت: در گذشته استان گلستان سرزمین طلای سفید بوده و اقتصاد آن بر پایه کشاورزی است و در سالی که رهبر معظم انقلاب سال جهش تولید با مشارکت مردم عزیز را مدبرانه نام گذاری نمودند همه دستگاه ها به خصوص وزارت اقتصاد و دارایی باید تلاش کنند تا بروکراسی اداری برای جذب سرمایه گذار را کاهش دهند تا بتوان سرمایه گذاران را جهت سرمایه گذاری متقاعد نمود.

در ادامه این بازدید صلبی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: یکی از سیاستهایی که وزارت اقتصاد پیگیری می کند بحث تکمیل زنجیره های ارزش تولید است که در راستای منویات مقام معظم رهبری که بحث مشارکت مردم را در جهش تولید به دنبال خواهیم داشت، وزارت امور اقتصادی و دارایی به دنبال استفاده از بازیگران بزرگ اقتصادی منطقه ای و کشوری است.

صلبی ادامه داد: در راستای دستورات مقام عالی وزارت جناب آقای دکتر خاندوزی و دکتر زنگانه استاندار گلستان از عزیزانمان در هیأت مدیره بانک مشترک ایران و ونزوئلا دعوت کردیم تا در راستای سرمایه گذاری در حوزه های طرح های زیر ساختی، کشاورزی، گردشگری و بخش ساختمان بتوانند راهگشا بوده و در زمینه تأمین منابع مالی اقدامات خوبی در استان صورت گیرد.

وی در پایان اظهار داشت: ما آمادگی کامل داریم تا شعبه دیگری از بانک مشترک ایران و ونزوئلا با حمایت و همکاری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در استان راه اندازی شود.
 

بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شهرستان علی آباد کتول

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اقتصاد و دارایی
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .