عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور گشت بازرسی از بنگاه های مشاور املاک در آزادشهر

در راستای نظارت بر بازار مسکن گلستان انجام شد؛

حضور گشت بازرسی از بنگاه های مشاور املاک در آزادشهر

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های آزادشهر و رامیان گفت: بر اساس برنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر نظارت بر بازار مسکن توسط کارگروه تنظیم بازار املاک و مستغلات، از بنگاه های مشاور املاک شهرستان آزادشهر بازرسی شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان، مسعود جعفرزاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های آزادشهر و رامیان اظهار کرد: همزمان با آغاز فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات در استان، شهرستان های گلستان نیز نسبت به بازرسی از بنگاه های مشاور املاک اقدام کردند.

وی افزود: بر این اساس، در فرمانداری های استان نیز جلساتی برگزار و پس از شناسایی بنگاه های مشاور املاک هر شهرستان، بازرسی های مستمر از این واحدهای صنفی انجام شد.

جعفرزاده ادامه داد: در راستای این بازرسی ها، بنگاه های مشاور املاک سطح شهر آزادشهر بازرسی و اقدامات لازم برای کنترل بازار مسکن و جلوگیری از سوداگری در حوزه انجام شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های آزادشهر و رامیان همچنین یادآور شد: شهرستان آزادشهر 187 بنگاه مشاور املاک وجود دارد که از این تعداد 172 واحد صنفی دارای پروانه معتبر، هشت مشاور املاک پروانه منقضی و تعداد هفت مشاور املاک فاقد پروانه می باشند.

وی همچنین عنوان کرد: تا کنون 90 بنگاه مشاور املاک برابر با 48 درصد واحدهای صنفی در این شهرستان بازرسی شده اند.

جعفرزاده در انتها یادآور شد: از ابتدای فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک مستغلات گلستان سه واحد صنفی متخلف در آزادشهر پلمب شده و به واحدهای متخلف تذکرات لازم داده شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .