عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه مولدسازی دارایی های مازاد دولت برگزار شد

با حضور استاندار گلستان:

جلسه کارگروه مولدسازی دارایی های مازاد دولت برگزار شد

جلسه کارگروه مولدسازی دارایی های مازاد دولت برگزار شد

 

جلسه کارگروه مولدسازی دارایی های مازاد دولت با حضور استاندار گلستان، صلبی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی و مدیران دستگاه های اجرایی استان در استانداری گلستان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی گلستان، صلبی در این جلسه عنوان کرد: تا کنون 125 ملک شناسایی شده و به سازمان خصوصی سازی ارسال نموده ایم که تقریبا برآورد ریالی ما سه و نیم همت می باشد و از این تعداد ملک ارسالی 99 ملک دارای سند و 26 ملک آن فاقد سند می باشد.

صلبی ادامه داد: عمده املاک شناسایی شده مربوط به دانشگاه علوم پزشکی گلستان است که تعدادی فاقد سند بوده و ارزش املاک شناسایی شده آن تقریبا بیش از 0.2 همت می باشد.

صلبی افزود: از محل مولد سازی دارایی های دولت در حوزه ی آب منطقه ای مطالعه و اجرای زهکشی سد نرماب بوده که این پروژه تقریبا 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی همچنین افزود: از محل مولد سازی دارایی های دولت در حوزه اداره کل ورزش و جوانان تکمیل سالن های ورزشی با شرکت تدبیر بنای گلستان بوده که به اتمام رسیده است.

استاندار گلستان گفت: عملکرد مولد سازی در برخی دستگاه های استانی ضعیف است که مدیران آنها توجه داشته باشند که سال جاری سال آخر بهره گیری از قانون مولدسازی است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اقتصاد و دارایی
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .