عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پل میلاد کلاله در شرق گلستان با حضور استاندار افتتاح شد


پل میلاد کلاله در شرق گلستان با حضور استاندار افتتاح شد

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از بهره برداری رسمی باند غربی پل میلاد کلاله با حضور استاندار و معاونین وی، نمایندگان مردم شرق استان، فرماندار و علمای تشیع و تسنن کلاله و مدیران و مسوولان استانی و شهرستانی خبرداد و گفت: برای بهره برداری از این پروژه 75 میلیارد تومان از محل منابع ملی و استانی هزینه شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، عادل مصدقی در آیین بهره برداری از 88 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به بهره برداری رسمی از پل میلاد کلاله با 75 میلیارد تومان اعتبار، اظهارداشت: باند غربی پل میلاد کلاله دارای 4 دهنه 21 متری و 84 متر طول است که براثر سیلاب سال 1380 تخریب شده بود.

مصدقی ادامه داد: باند شرقی پل در حدود 20 سال پیش ساخته شده و در حال استفاده است.

وی تصریح کرد: ساخت باند غربی این پل از مصوبات سفر اول ریاست جمهوری شهید به استان و مطالبه 21 ساله مردم منطقه بوده است.

به گفته وی، این پل در ورودی شهرستان کلاله از سمت گالیکش قرار دارد که مشکل ترافیکی در ورودی شهر کلاله را رفع کرده و تردد شهرستان های کلاله و مراوه تپه را تسهیل می کند.

مصدقی با بیان اینکه ساخت این پل 3 ماه زودتر از موعد مقرر و در 15 ماه به بهره برداری رسیده است، گفت: علاوه بر تسهیل تردد مردم منطقه، این پل محل اتصال به مناطق مرزی شمال استان و جزو پروژه های پدافندی و از گلوگاههای ترافیکی در ایام سفر شهرستان کلاله است و برای گردشگران خالد نبی در شهرستان مراوه تپه نیز بسیار موثر است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .