عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بهره‌مندي بيش از ۴۷ هزار نفر از خدمات داروخانه‌هاي هلال احمر گلستان


بهره‌مندي بيش از ۴۷ هزار نفر از خدمات داروخانه‌هاي هلال احمر گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از بهره‌مندی ۴۷ هزار و ۷۹۳ نفر از خدمات داروخانه‌های هلال احمر گلستان خبر داد و افزود: خدمات جمعیت هلال احمر گلستان در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، قاسم غریب آبادی با اشاره به برخی اقدامات سه ماهه جمعیت هلال احمر گلستان در حوزه خدمات اشاره و اظهار کرد: در حوزه توانبخشی در فصل بهار، یک هزار و ۶۲۷ نفر با تعرفه نیمه دولتی از هفت مرکز توانبخشی استان جمعیت هلال احمر گلستان خدمات دریافت کردند.
وی با بیان اینکه طی مدت مذکور برای ۴۷ هزار و ۷۹۳ نفر مراجعه‌کننده به ۲ داروخانه هلال احمر در شهر‌های گرگان و گنبدکاووس، خدمات دارویی ارائه شد، خاطرنشان کرد: برگزاری ۹۴ دوره آموزشی از دیگر خدمات جمعیت بود که ۲۲ هزار و ۵۴۷ نفر از آن بهره‌مند شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان با تأکید بر اینکه در سه ماه نخست سال ۱۴۰۳ تعداد ۲۵ باب خانه هلال به مجموعه استان اضافه شد، تصریح کرد: مجموع خانه‌های هلال استان گلستان تاکنون به ۳۵۰ خانه افزایش یافته و قطعاً این روند تداوم دارد.
وی با اشاره به اینکه خدمات جمعیت هلال احمر گلستان در حوزه‌های مختلف با ظرفیت بسیار بالا ارائه می‌شود، افزود: آنچه مهم است، ارائه خدمات تحت مسئولیت جمعیت هلال احمر به اشکال مختلف و همه نقاط دور و نزدیک استان گلستان است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .