عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دولت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی بین مدارس گلستان توزیع کرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان؛

دولت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی بین مدارس گلستان توزیع کرد

دولت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی بین مدارس گلستان توزیع کرد

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: دولت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی بین مدارس گلستان توزیع کرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به رویکرد «عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر» دولت سیزدهم به نظام تعلیم و تربیت گفت: دولت مردمی آیت الله رییسی برای تحقق این هدف در ۲ سال گذشته افزون بر هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی بین مدارس این استان شمالی توزیع کرد.

نظری افزود: در سایه رویکرد دولت سیزدهم و تشکیل قرارگاه «عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر» در اداره کل آموزش و پرورش گلستان، موفقیت‌های بسیار خوبی درحوزه‌های علمی، پژوهشی، پرورشی، ورزشی و فرهنگی توسط دانش آموزان و فرهنگیان این استان حاصل شد.

وی ادامه داد: سال گذشته و در آزمون سراسری ۲۵۰ نفر از دانش آموزان گلستان که بیشتر از اهالی مناطق روستایی این استان بودند، در رشته پزشکی و دندانپزشکی قبول و مشغول به تحصیل شدند.

نظری بابیان اینکه قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در مدیریت آموزش و پرورش گلستان با قدرت به فعالیت خود ادامه خواهد داد، بیان کرد: در مباحث فرهنگی و پرورشی هم فرهنگیان این استان طی سال گذشته ۶۵ میلیارد ریال کمک نقدی به ایتام تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان همچنین گفت: در مسایل معیشتی و مسکن همکاران فرهنگی استان هم در سایه اهتمام ویژه دولت اقدامات خوبی انجام شده که صدور احکام تمامی فرهنگیان براساس افزایش حقوق امسال نمونه آن است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آپ
  • بازدید : 71
  • کد خبر : 111531