عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار از سوی نماینده مجلس برای ساخت پایگاه سارجه کر گنبدکاووس


اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار از سوی نماینده مجلس برای ساخت پایگاه سارجه کر گنبدکاووس

 

اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار از سوی نماینده مجلس برای ساخت پایگاه سارجه کر گنبدکاووس

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی در آیین کلنگ زنی زمین پایگاه امدادونجات سه راهی سارجه کر با اشاره به خدمات هلال احمر و اهمیت این پایگاه گفت: مبلغ یک میلیارد تومان برای ساخت پایگاه امدادونجات سارجه کر اختصاص داده است.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، آیین کلنگ زنی عملیات احداث پایگاه امدادونجات «سه راهی سارجه کر» شهرستان گنبدکاووس برگزار و به زودی ساخت آن آغاز خواهد شد.
عبدالحکیم آق ارکاکلی نماینده مردم شریف شهرستان گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی از جمله افرادی است که از ابتدا پیگیر ایجاد و ساخت پایگاه در این منطقه حادثه خیز بوده است و حالا با افتخار در مراسم کلنگ زنی زمین آن در کنار هلال احمر و خیرین شهرستان ایستاده و برای ادامه راه مصمم تر از قبل گام بر می دارد.
آق ارکاکلی در آیین کلنگ زنی زمین پایگاه با اشاره به اینکه از روزهای سخت سیل با هلال احمر در ارتباط است، اظهار کرد: هلال احمر در قلب من و همه مردم وجود دارد. جمعیت هلال احمر در همه شرایط در کنار مردم حضور دارد. پروژه‌هایی که از شروع تا انتها تماما به همت خیرین به عنوان بازوان توانمند شهرستان ساخته می‌شوند جزو افتخارات هستند.
وی به پیگیری‌هایی که در به ثمر رسیدن پایگاه تا به اینجا انجام شده است اشاره کرد و گفت: جلسه بسیار خوبی با دکتر کولیوند در زمینه اختصاص خودروهای امدادی و تجهیزات امداد و نجات داشته ام و بنده به عنوان نماینده مردم در هر زمانی برای مردم در خدمت هلال احمر هستم.
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی افزود: پایگاه سه راهی سارجه کر با توجه به حساسیت منطقه از لحاظ حوادث جاده‌های گنبدکاووس و کلاله و همچنین مسیر زائرین علی بن موسی الرضا(ع) و نقاط حادثه خیزی که در شرق گلستان وجود دارد از پایگاه‌های مهم خواهد بود و امیدواریم بتوانیم با کمک خیرین، هلال احمر و مردم در زمان کوتاهی ساخت آن را به اتمام برسانیم.
وی در ادامه با بیان اینکه همت خیر «منصور قره پور» در اهدای زمین پایگاه شایسته قدردانی و افتخاری برای شهرستان است اشاره کرد: برای ساخت این پایگاه تمام تمام خود را بکار خواهم گرفت، یک میلیارد تومان بودجه برای ساخت آن در نظر گرفتم و به خواست خداوند با کمک مردم و خیرین و هلال احمر تا عید نوروزی پایگاه را آماده بهره برداری خواهیم کرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .